    From: "Ola" <b...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: odszkodowanie od koła łowieckiego:) cd..
    Date: Thu, 30 Jun 2005 11:44:12 +0200
    Sender: b...@p...onet.pl@nat31-ipartners.iscnet.pl

    Witam
    ostatnio ostatnio napisałam post dot. odszkodawania....
    Troszke poczytałam i już wiem , że jak dojdzie do wypadku z udziałem np.
    sarny to właścicielowi pojazdu należy się odszkodowanie;
    1.
    od zarządcy drogi jeżeli; poszkodowanemu uda się wskazać, że w miesjcu, w
    którym doszło do kolizji, zwierzyna często przechodzi przez szosę, a
    zarządca drogi nie ustawił stosownego znaku ostrzegawczego.

    2
    Od koła łowieckiego jeżeli; w okolicach drogi odbywało się właśnie
    polowanie, można dowodzić, że przestraszona zwierzyna wyłącznie dlatego
    wtargneła na szosę, że została wypchnięta przez nagonkę

    tego własnie się dowiedziała, tylko niestety nie mam podstawy prawnej:(
    napewno są jakieś przepisy które dokładnie regulują taki sytuacje może ktoś
    z was zna??
    bardzo prosze o odpowiedz
    POZDRAWIAM