    From: marek <b...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: odszkodowanie OC - problem...
    Date: Thu, 20 Nov 2003 13:21:50 +0100

    Witam,

    Mam problem z odzyskaniem odszkodowania z tytulu OC od ubezpieczalni...
    Zaczne od poczatku:
    W wrzesniu mialem kolizje z samochodem ktory ubezpioczony byl w firmie
    Florian. Na miejsce kolizji wezwalismy policje ktora orzekla wine
    prowadzacego samochod volvo (nie ja - ja jechalem fiatem cc).
    Nadmienic nalezy iz kierowca volvo nie byl jego wlascicielem...
    Udalem sie wiec do firmy Samopomoc ktora ma podpisana umowe z firma
    florian w celu likwidacji szkody. Likwidator z samopocy sprawnie sie
    uwinal, podpisalem zgode na propoonowane kwote za naprawe i... i czekam na
    pieniadze od polowy wrzesnia.
    Dzwonilem do samopomcy systematycznie co dwa tygodnie i informowano mnie
    ze wlasciciel ani sprawca nie odpowiadaja na pisam wysylane do nich...
    Udalem sie dzis do samopomocy porozmawiac z kierownikiem i ona
    poinformowal mnie iz powinienem podac wlasciciela somochodu-sprawcy do
    sadu bo oni nic nie moga zrobic!

    Wiec mam pytanie, jak to wyglada z punktu formalnego? Co powinienem
    zrobic? Naciskanie samopomocy nic juz nie da, oni czekaja na odpowiedz
    wlasciciela, a on nie odpowiada. Mam jego dane, mam notatke z policji - co
    mam robic aby odzyskac swoje pieniadze??

    Serdecznie pozdrawiam!
    Marek