  • 1. Data: 2005-05-04 14:32:38
    Temat: odszkodowanie
    Od: "Kusan" <a...@w...pl>

    Witam

    Mam pewne pytanie nie dawno sproawdzilem samochod z niemiec. I oczywiscie
    pech chcial ze mialem kolizje z maluchem nie z mojej winy. Facet sie
    przyznal przy policji lecz problem w tym ze on jest ubezpieczony w jakies
    samopomocy chlopskiej a oni cos kombinuja i chca mi zwrocic wartosc nie za
    uszkodzenia a taka jaka jest na umowie + akcyza a na umowie jest 100 euro.
    Czy oni mogo cos takiego zrobic oczywiscie jezeli na umuwie byloby 2000euro
    to wtedy by tez inaczej chcieli gadac. Co ja moge zrobic w takiej sytuacji?
    Oni powni zrobic kosztorys i wyplacic kase a nie kombinowac ;/