  • 1. Data: 2003-10-21 08:49:39
    Temat: odszkodowanie
    Od: "Musiał Tadeusz" <m...@g...pl>

    Bardzo proszę o pomoc.
    Uległem wypadkowi na ścieżce rowerowej ponieważ była uszkodzona, był
    świadek, ścieżka jest własnością Miasta. Jestem teraz po operacji
    kolana, ale wypadek miał miejsce miesiąc temu. Z jakiego tytułu mogą
    żądać odszkodowania?
    Tadeusz

  • 2. Data: 2003-10-21 15:24:58
    Temat: Re: odszkodowanie
    Od: "Mecenas" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Musiał Tadeusz" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > świadek, ścieżka jest własnością Miasta. Jestem teraz po operacji
    > kolana, ale wypadek miał miejsce miesiąc temu. Z jakiego tytułu mogą

    Powiadom niezwłocznie Urząd Miasta o wypadku,żadaj spisania protokołu.
    Po stwierdzeniu uszczerbku na zdrowiu masz prawo żądać odszkodowania. Miasto
    powinno ubezpieczyć swoje drogi.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2003-10-22 10:59:51
    Od: "Musiał Tadeusz" <m...@g...pl>

    Bardzo dziękuję za informację, ale wypadek miał miejsce ponad miesiąc
    temu czy ma to wpływ na cokolwiek?
    Tadeusz