  • 1. Data: 2003-10-21 08:36:37
    Temat: Odp: naklejka PL a nowa rejestracja
    Od: "Piotr vel Nygus" <n...@o...pl>

    > Mam samochód z nową białą rejestracją z polską flagą i symbolem PL,
    > dlaczego więc muszę jeszcze nakleić sobie znaczek PL na samochód jeżeli
    > chce wyjechać za granicę?

    proponuje pobrzękać w archiwum. było parę miliardów razy!

    --
    pzdr.
    * Piotr "Nygus"

  • 2. Data: 2003-10-21 08:37:47
    Temat: naklejka PL a nowa rejestracja
    Od: "chrzaszcz brzmiacy w trzcinie" <z...@B...pl>

  • 3. Data: 2003-10-21 08:46:18
    Temat: Re: naklejka PL a nowa rejestracja
    Od: "Wojtek Jakobczyk" <wojtek@*niespamuj*.gk.sniezka.org>

    Użytkownik "chrzaszcz brzmiacy w trzcinie"
    <z...@B...pl> napisał w wiadomości
    > Mam samochód z nową białą rejestracją z polską flagą i symbolem PL,
    > dlaczego więc muszę jeszcze nakleić sobie znaczek PL na samochód jeżeli
    > chce wyjechać za granicę?

    Bo takie są przepisy.

    --
    Wojtek

  • 4. Data: 2003-10-21 08:56:40
    Od: "Moskit" <m...@i...pl>

    napisał w wiadomości

    > Bo takie są przepisy.

    heh dziwne bo ja bylem w 2002r dwa razy za granica i bez dodatkowej naklejki
    PL (tez biale tablice)

    Pozdr Maciek

  • 5. Data: 2003-10-21 09:01:43
    Od: "Daniel_I" <danielei@/tnij/poczta.onet.pl>

    "Moskit" <m...@i...pl> wrote in message

> [...]

    Racja - ja dzisiaj w drodze do pracy kilka razy przekroczyłem
    dopuszczalną prędkość maksymalną określoną znakami i nie dostałem
    mandatu. Widać ktoś skreślił przepisy o prędkościach z kodeksu...
    --
    Pozdrawiam, D.

    1. samochód srebrny - nieoklejony,
    2. samochód prawie biały - nieoklejony.

  • 6. Data: 2003-10-21 09:03:20
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Moskit" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > heh dziwne bo ja bylem w 2002r dwa razy za granica i bez dodatkowej
    naklejki
    > PL (tez biale tablice)

    A ja byłem dwa razy na rybach bez karty ędkarskiej i co? Okazało się że
    brały;))
    Wniosek: karta nie jest potrzebna do łapania ryb

    Pozdr
    Leszek

  • 7. Data: 2003-10-21 09:03:52
    Od: "Wojtek Jakobczyk" <wojtek@*niespamuj*.gk.sniezka.org>

    Użytkownik "Moskit" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > heh dziwne bo ja bylem w 2002r dwa razy za granica i bez dodatkowej
    naklejki
    > PL (tez biale tablice)

    To, że byłeś, nie znaczy że można nie mieć. Sprawdź sobie PoRD.

    --
    Wojtek

  • 8. Data: 2003-10-21 09:08:51
    Od: "chrzaszcz brzmiacy w trzcinie" <z...@B...pl>

    Użytkownik "Wojtek Jakobczyk" <wojtek@*niespamuj*.gk.sniezka.org>
    napisał w wiadomości news:bded6ab305fa49b29ac9ece00df21baa@323gtr.com...
    > Bo takie są przepisy.

    Tyle to wiem, interesuję mnie sens tych przepisów, po co dublować symbol
    "PL" ?

  • 9. Data: 2003-10-21 09:10:35
    Od: "Daniel_I" <danielei@/tnij/poczta.onet.pl>

    wrote in message news:bn2t3e$c43$1@news.onet.pl

> [...]

    Ale to nie jest dublowanie, bo przepisy określają, jak taki
    symbol ma wyglądać - i takiego, jaki ma być, nie masz.

  • 10. Data: 2003-10-21 09:11:29
    Od: "Paweł Meller" <N...@n...com>

    > A ja byłem dwa razy na rybach bez karty ędkarskiej i co? Okazało się że
    > brały;))
    > Wniosek: karta nie jest potrzebna do łapania ryb

    Znowu...? Bozsze...

    P.