  • Data: 2002-01-19 15:59:42
    Temat: odstapienie od umowy z plusem
    Od: "b-38-6" <b...@b...telsat.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc
    Czy moze ktos z grupowiczów jest zorientowany, czy moge odstapic od umowy
    swiadczenia uslug (konkretnie chodzi o umowe abonencka z siecia tel.
    komorkowej plus gsm) jezeli przedstawiciel, zreszta autoryzowany, nie
    spełnił wszystkich zobowiazan wynikajacych z zawartej przeze mnie wczoraj
    umowy?
    I jeśli tak to czy to moge zrobic w trybie natychmiastowym , bez bawienia
    sie w reklamacje w centrali plusa ( troche mam dosc plusa). Mianowicie w
    umowie zawarty został punkt ze zakupuje w promocyjnej cenie 1 zl telefon
    komorkowy , a do dzis go nie otrzymalem i nie zanosi sie ze go w ogole
    otrzymam . Wiec z promocji pozostaje mi tylko aktywna karta i abonament do
    placenia przez 24 mies .
    Z gory dzieki
    darek