  • Data: 2012-01-20 16:14:16
    Temat: odrzucenie spadki - notariusz odmawia wykonania czynnosci
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Był sobie ktoś kto umarł o czym dowiedziałem się długo po tym fakcie. Ktoś
    mi to
    po prostu przekazał ustnie. Potem dotarł do mnie akt zgonu. Chce odrzucić
    spadek.
    Przeczytałem już z 200 poradników krok po kroku i sprawa jest banalna:
    krótkie oświadczenie
    "odrzucam spadek....", do notariusza i sprawa załatwiona. A ja ide i
    oczywiście jest problem
    bo nie potrafię udowodnić kiedy się dowiedzialem.

    Czy naprawdę muszę to u notariusza udowadniać ?

    Czy notariusz może odwówić takiej czynności ? Wyczytałem że musi mieć
    podstawy
    odmowy (niezgodność z prawem) i musi poinformować o możliwości złożenia
    zażalenia.

    Z góry dzięki za jakieś podpowiedzi.

    Marcin R.