  • 1. Data: 2003-02-25 07:01:02
    Temat: odprawa pieniezna
    Od: "Bożena W." <b...@w...pl>

    Witam !
    Może ktoś mi odpowie na pytanko - czy w każdej sytuacji rozwiązania umowy o
    pracę z pracownikiem na wniosek zakładu pracy / nie chodzi o dyscyplinarkę -
    bo tu jest sprawa jasna / należy sie pracownikowi odprawa pieniężna?
    Może podam taki przykład -
    mojej koleżance dołożono nowe obowiązki odmienne od pracy , ktorą wykonywała
    do tej pory / polecono jej prowadzenie kasy w firmie/. Dziewczyna nie
    wyraziła na to zgody .Czy w związku z tym jeśli zostanie zwolniona należy
    jej sie odprawa pieniężna ?