  • 1. Data: 2003-01-30 17:27:19
    Temat: odpowiedzialnosc za produkt medyczny
    Od: "Fatima Tatak-Pietrzykowska" <f...@n...poczta.onet.pl>

    witam,
    mam temat do opracowania, brzmi, :odpowiedzialność za produkt i usługe
    medyczną w prawie polskim i prawie europejskim"
    mozecie polecic jakas literature? dyrektywy UE juz mam.
    dziekeuje za pomoc.
    FAT

  • 2. Data: 2003-01-30 18:49:40
    Temat: Re: odpowiedzialnosc za produkt medyczny
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>

    Fatima Tatak-Pietrzykowska wrote:
    >mam temat do opracowania, brzmi, :odpowiedzialność za produkt i usługe
    >medyczną w prawie polskim i prawie europejskim"
    >mozecie polecic jakas literature? /.../

    Tematyka ta poruszana jest np. w półroczniku 'Prawo i medycyna'
    Niektóre artykuły archiwalne dostępne są również online
    http://www.abacus.edu.pl/wydaw/tresc_prawo.htm
    Np. artykuł:
    http://www.abacus.edu.pl/czytelnia/pim/1999/03_05.ht

    Kasia :)