  • 1. Data: 2005-01-12 11:34:39
    Temat: Wypowiedzenie umowy
    Od: "Kuba" <w...@a...com>

    Witam,

    Mam prośbę do Szanownych Grupowiczów o informację w/s podstawy prawnej która
    stanowi o formie wypowiedzenia umowy (mam tu na myśli w jakiej formie
    (e-mail, fax, oryginał) wypowiedzenie umowy (przykładowo o pracę lub umowę
    usług telekomunikacyjnych), jest uznawane jako skuteczne i wiążące. Wiem, że
    należy sporządzić stosowne pismo i w oryginale dostarczyć do instytucji,
    której wypowiadamy umowę, jednakże jaki akt prawny reguluje tą kwestię?

    Z góry dziękuję za pomoc.

    Pozdrawiam,

    Kuba

  • 2. Data: 2005-01-12 13:15:34
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy
    Od: AdamS <a...@b...webpark.pl>

> [...]
    > należy sporządzić stosowne pismo i w oryginale dostarczyć do instytucji,
    > której wypowiadamy umowę, jednakże jaki akt prawny reguluje tą kwestię?

    Zazwyczaj sama umowa powinna zawierać zapis o sposobie jej
    ewentualnego rozwiązania i to wystarczy skoro strony umowy podpisują
    się pod tym, a to czego nie zawiera reguluje np. Kodeks Cywilny,
    Kodeks Pracy itp. w zależności od rodzaju umowy.
    Osobiście wypowiedzenie wysylam faksem a w ślad za nim podąża pismo.

    --
    Pozdrawiam AdamS