  • 1. Data: 2006-10-05 19:14:20
    Temat: oddelegowanie
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    W pewnej firmie pracuje juz kilka lat dziewczyna na stanowisku
    asystentki. Przychodzi do niej dyrektor z HR i zaprasza ja na rozmowe.
    na rozmowie okazuje sie ze proponuja jej stanowisko technologa
    produkcji, bo poprzedni odchodzi a oni musza szybko zareagowac na
    zmiane. Ma sie to odbyc na zasadzie oddelegowania, czyli umowa nie ulega
    zmianie, pensaj rowniez, tylko odpowiedzialnosc jest ogromna w
    porownaniu do poprzedniego stanowiska. Jest to propozycja nie do
    odrzucenia, po prostu ktos sobie ja upatrzyl, cos sobie ubzdural i padlo
    na nia.
    czy ona moze odmowic? czy bedzie to powod do dyscyplinarki? powiedziano
    jej ze zaczyna od jutra, a ona nie miala za bardzo co do powiedzenia...

  • 2. Data: 2006-10-06 04:01:18
    Temat: Re: oddelegowanie
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik o`rety napisał:

> [...]
    > czy ona moze odmowic? czy bedzie to powod do dyscyplinarki? powiedziano
    > jej ze zaczyna od jutra, a ona nie miala za bardzo co do powiedzenia...

    byc moze brzmi to nieprawdobodobnie i glupio, ale tak wlasnie jest i
    dziewczyna sie zastanawia co ma z tym fantem zrobic: nie zna sie na
    technologii, a praca na tym stanowisku jest bardzo odpowiedzialna, wiec
    czy mozna ja przeniesc bez zmiany warunkow umowy? help...