  • 11. Data: 2012-07-10 12:23:59
    Temat: Re: oddawanie krw,i a dzien wolny w pracy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > ATPO: Mielim na szkoleniu, że na kaca można wziąć od medyka L4. Tylko
    > bodajże jakiś limit roczny jest. Nie wiem czy szkolący jaja se robił czy
    > tak jest. Mi to wisi, bo nie piję.

    Jak zwykle wszystko mieszasz...

    Patrz: "urlop na żądanie" (potoczna nazwa: "kacowe").

  • 12. Data: 2012-07-10 12:34:15
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 10.07.2012 12:23, Andrzej Lawa pisze:

    > Jak zwykle wszystko mieszasz...
    >
    > Patrz: "urlop na żądanie" (potoczna nazwa: "kacowe").

    Nie, to nie dotyczyło urlopu na żądanie. Urlop na żądanie to urlop, z
    puli urlopu, brany przez pracownika bez żadnego zaświadczenia lekarza,
    oczywiście pod warunkiem, że danemu pracownikowi taki urlop przysługuje.
    Mi np. nie przysługuje.

    Szkoliciel ewidentnie mówił o lekarskim zwolnieniu. Więc jeśli Jak
    Zwykle Wszystko Pomieszał, to on.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 13. Data: 2012-07-10 12:40:28
    Od: gregor <g...@s...pl>

    > ATPO: Mielim na szkoleniu, że na kaca można wziąć od medyka L4. Tylko
    > bodajże jakiś limit roczny jest. Nie wiem czy szkolący jaja se robił czy
    > tak jest. Mi to wisi, bo nie piję.

    To jest zwykłe zatrucie pokarmowe i na 99% należy się zwolnienie

    gregor

  • 14. Data: 2012-07-10 12:40:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Nie, to nie dotyczyło urlopu na żądanie. Urlop na żądanie to urlop, z
    > puli urlopu, brany przez pracownika bez żadnego zaświadczenia lekarza,

    I to jest właśnie to "kacowe".

    > oczywiście pod warunkiem, że danemu pracownikowi taki urlop przysługuje.
    > Mi np. nie przysługuje.
    >
    > Szkoliciel ewidentnie mówił o lekarskim zwolnieniu. Więc jeśli Jak
    > Zwykle Wszystko Pomieszał, to on.

    Raczej ty słuchałeś piąte przez dziesiąte i uzupełniasz (nie pierwszy
    raz) wyobraźnią.

    Zwolnienia lekarskie limitów nie mają, ale na kaca nie przysługują, bo
    to nie choroba.

  • 15. Data: 2012-07-10 13:07:46
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-07-10 12:40, gregor pisze:

    > To jest zwykłe zatrucie pokarmowe i na 99% należy się zwolnienie

    Raczej rozwolnienie ...

    --
    spp

  • 16. Data: 2012-07-10 16:08:21
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

> [...]
    > Mi np. nie przysługuje.
    >
    > Szkoliciel ewidentnie mówił o lekarskim zwolnieniu. Więc jeśli Jak

    Popieram :)
    W końcu zatrucie alkoholem, to poważne zaburzenie czynności organizmu i
    praca w takim stanie przecież jest wykluczona. A, że zawinione... A np.
    złamanie nogi na nartach - nie zawinione?

    (Mnie to loto, bo nie pracuję)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 17. Data: 2012-07-10 20:40:59
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 10.07.2012 12:40, Andrzej Lawa pisze:
    > I to jest właśnie to "kacowe".

    Możliwe. To wyśta bredziliśta o jakiś kacowych. Ja pisałem o zwolnieniu
    lekarskim z powodu kaca.

    > Raczej ty słuchałeś piąte przez dziesiąte i uzupełniasz (nie pierwszy
    > raz) wyobraźnią.

    Tak, ty wiesz wszystko najlepiej.

    > Zwolnienia lekarskie limitów nie mają, ale na kaca nie przysługują, bo
    > to nie choroba.

    Pacz pan, a tu mówią inaczej:

    http://lodz.naszemiasto.pl/archiwum/849620,zwolnieni
    e-lekarskie-z-powodu-kaca,id,t.html

    Wiem, wiem, źródło niekoszerne, literki za czarne, tło za jasne, układ
    jowisza i wenus niewłaściwy i w ogóle TRISTAN TO WYGUGLAŁ, TO MUSI BYĆ
    MISTYFIKACJA.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 18. Data: 2012-07-10 20:58:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Możliwe. To wyśta bredziliśta o jakiś kacowych. Ja pisałem o zwolnieniu
    > lekarskim z powodu kaca.

    Jeśli już ktoś bredził, to ty - o limitowanych zwolnieniach lekarskich.

    Limitowane są urlopy na żądanie.

    > Tak, ty wiesz wszystko najlepiej.

    W porównaniu z tobą mogę sprawiać takie wrażenie.

    > Pacz pan, a tu mówią inaczej:
    >
    > http://lodz.naszemiasto.pl/archiwum/849620,zwolnieni
    e-lekarskie-z-powodu-kaca,id,t.html

    No i gdzie tam jest coś o rocznym limicie zwolnień lekarskich?

  • 19. Data: 2012-07-10 21:07:15
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 10.07.2012 20:58, Andrzej Lawa pisze:

    e-lekarskie-z-powodu-kaca,id,t.html
    > No i gdzie tam jest coś o rocznym limicie zwolnień lekarskich?

    A gdzie tam jest o tym, że na kaca nie przysługują?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 20. Data: 2012-07-10 22:22:43
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Andrzej Lawa w <news:4ffc7b6e$1@news.home.net.pl>:

    > Jeśli już ktoś bredził, to ty - o limitowanych zwolnieniach lekarskich.
    [...]

    Limit zwolnień to ty sobie wymiśliłeś, bo Przemek napisał:
    "ATPO: Mielim na szkoleniu, że na kaca można wziąć od medyka L4. Tylko
    bodajże jakiś limit roczny jest."

    A w linku, który podał stoi:
    <http://lodz.naszemiasto.pl/archiwum/849620,zwolnien
    ie-lekarskie-z-powodu-kaca,id,t.html>
    "Za pierwsze pięć dni zwolnienia, w którym zaznaczone jest, że pacjent
    nadużył alkoholu, zasiłek chorobowy nie jest wypłacany - mówi Jerzy
    Pietrasik, rzecznik prasowy łódzkiego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
    Społecznych."

    Twierdzisz, że pierwsze 5 dni to nie jest "jakiś limit", oraz, że dni
    zasiłku chorobowego nie nic wspólnego z rokiem?

    --
    Tomasz Nycz