    From: "Jgor" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: odbiór przesyłki kurierskiej - reklamacja
    Date: 20 Oct 2005 11:46:19 +0200

    Odebrałem przesyłkę kurierską przedmiotu zakupionego za pomocą Allegro. Kurier
    stwierdził, że przed podpisaniem odbioru nie może zezwolić na otwarcie paczki.
    Po otwarciu okazało się, że zawartość jest uszkodzona. Teraz już logiczne było
    tylko złożenie reklamacji - przesyłkę już przecież odebrałem ;-).

    Czy rzeczywiście jest tak, że zgodnie z prawem nie można sprawdzić zawartości
    przesyłki przed podpisaniem odbioru i po prostu odmówić odbioru?

    Pozdrawiam
    Jgor