  • 1. Data: 2005-02-08 10:17:07
    Temat: od umowy lojalnosciowej do komornika
    Od: Agnetta <s...@p...fm>

    Mam pytanie, moze ktos z Was bedzie w stanie mi pomoc.
    Czy prawidlowe jest takie postepowanie: pracodawca na podstawie umowy
    lojalnosciowej (z ktorej pracownik niestety sie nie wywiazal) sklada do
    sadu pozew o nakaz zaplaty w postepowaniu nakazowym - czy na podstawie
    takie umowy jest mozliwy taki tryb postepowania?
    Pracownik dowiaduje sie o calym postepowaniu dopiero po otrzymaniu
    zawiadomiena o wszczeciu ekzekucji i jednoczesnie drugie pismo o zajeciu
    rachunku bankowego. Czy takie postpowanie tez jest prawidlowe - taki
    szybki tryb wykonawczy?
    I jeszcze jedno - czy komornik moze zajac caly rachunek bankowy osobie,
    ktora jest jedynym zywicielem rodziny, czy powinna to byc okreslona
    kwota maksymalnie miesiecznie?
    Bardzo prosze o wszelka pomoc.
    Pozdrawiam
    Agnetta

  • 2. Data: 2005-02-08 10:17:34
    Temat: Re: od umowy lojalnosciowej do komornika
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Agnetta napisał(a):
> [...]
    > zawiadomiena o wszczeciu ekzekucji i jednoczesnie drugie pismo o zajeciu
    > rachunku bankowego. Czy takie postpowanie tez jest prawidlowe - taki

    Pozwanemu musi zostać doręczony nakaz zapłaty w postępowaniu nakazowym.
    Choć tutaj nakaz w postępowaniu nakazowym nie będzie i tak dopuszczalny.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2005-02-08 10:23:36
    Od: Agnetta <s...@p...fm>

    Użytkownik Johnson napisał:

    > Pozwanemu musi zostać doręczony nakaz zapłaty w postępowaniu nakazowym.
    > Choć tutaj nakaz w postępowaniu nakazowym nie będzie i tak dopuszczalny.

    A jesli wlasnie tak sie stalo? Nakaz zaplaty a potem zadnego pisma do
    pozwanego (poza wykonawczym od komornika)?

    Agnetta

  • 4. Data: 2005-02-08 10:34:27
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Pozwanemu musi zostać doręczony nakaz zapłaty w postępowaniu nakazowym.
    > Choć tutaj nakaz w postępowaniu nakazowym nie będzie i tak dopuszczalny.

    Miało być niedopuszalny.

  • 5. Data: 2005-02-08 10:35:53
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Agnetta napisał(a):

    > A jesli wlasnie tak sie stalo? Nakaz zaplaty a potem zadnego pisma do
    > pozwanego (poza wykonawczym od komornika)?

    Po uzyskaniu tytułu wykonawczego nie trzeba zwracać się do dłużnika o
    dobrowolną zapłatę.