    From: " kin" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ochroniarz debil
    Date: Mon, 27 Jun 2011 08:19:18 +0000 (UTC)

    wczoraj poszedlem do jednej z biedronek i przydarzyla
    mi glupia sytuacja mianowicie gdy chodzilem tam sobie
    szukajac co najlepiej i najekonomiczniej byloby zakupic
    i zjesc zaczal mnie sledzic tepy grubawy ochroniarz
    z otwartym pyskiem - doskonaly pajac defilowal mi za
    plecami tam i z powrotem albo zapuszczal zurawia
    rownoczesnie konwersujac debilnie ze sprzedawczyniami
    na oko nie madrzejszymi od tego pacana - jako klient nie
    zycze sobie takich zachowan i korcilo mnie by powiedziec
    chumorystycznie 'masz jakis problem tepaku'? vel 'chcesz pan
    w morde debilu'? ;-) serio, nie lubie takich rzeczy - bo przychodze
    do sklepu kupic cos i pomyslec a nie wdawac sie w debilne
    mimiczne dialogi z debilami - co moze zrobic klient w takiej sytuacji??