  • Data: 2011-06-27 19:22:28
    Temat: Re: ochroniarz debil
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.06.2011 10:19, kin pisze:
    > wczoraj poszedlem do jednej z biedronek i przydarzyla
    > mi glupia sytuacja mianowicie gdy chodzilem tam sobie
    > szukajac co najlepiej i najekonomiczniej byloby zakupic
    > i zjesc zaczal mnie sledzic tepy grubawy ochroniarz
    > z otwartym pyskiem - doskonaly pajac defilowal mi za
    > plecami tam i z powrotem albo zapuszczal zurawia

    No i w czym problem?

    Trzeba było uśmiechnąć się i ewentualnie zaproponować miętuska, jeśli
    jego otwarty otwór gębowy wydzielał jakieś strasznie odrażające odory ;-)

    Chodzić sobie może - może mu się spodobałeś. Póki nie zacznie obmacywać
    - niech się nacieszy.

    Albo może chciał doradzić, tylko nie miał śmiałości ;)