  • Data: 2008-10-13 20:18:39
    Temat: ocena jakości wykonania usług budowlanych
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Sprawa z wykonawcą remontu w mieszkaniu prawdopodobnie zakończy się w
    sądzie. Obecnie mam mieszkanie, puste, w stanie w jakim zostawił go
    wykonawca.

    Porobiłem zdjęcia z aktualnym numerem Gazety :).

    Teraz pytanko - co zrobić dalej? Jak udokumentować stan prac? Zarówno
    tego co jest (nie) wykonane, jak i jakości wykonania pozostałych prac?

    Jest jakiś inspektorat budowlany, który takie usługi świadczy? Izba,
    cech czy coś w tym stylu?

    Dodatkowo chcę zdobyć opinię firmy która zajmuje się wykończeniami, ale
    chciałbym jak najwięcej "podkładek".

    Niestety opcja "nie ruszaj mieszkania do czasu rozprawy" odpada - muszę
    to wykończyć i zamieszkać.
    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \