  • 1. Data: 2003-07-30 16:55:22
    Temat: obrońca z urzędu?
    Od: "Pechowiec" <d...@w...pl>

    Jaka jest procedura przyznania obrońcy z urzędu?

    Chodzi o sprawę w Sądzie Apelacyjnym, która odędzie się końcem sierpnia a
    ponieważ z poprzedniego obrońy zrezygnowałem (był nieefektywny i za drogi)
    to czy jeśli do tego czasu nie zostanie mi przyznany obrońca z urzędu da się
    jakoś odroczyć termin rozprawy, zaznaczam że występuje w charakterze
    podejrzanego.

  • 2. Data: 2003-07-31 12:57:25
    Temat: Re: obrońca z urzędu?
    Od: Dredd<...@...pl>

    Należało by najpierw rozważyć czy Ci przysługuje obrońca z urzedu, bo
    to wcale nie jest takie oczywiste.

    -> http://usenet.pomocprawna.info