  • 1. Data: 2003-07-30 15:08:23
    Temat: Ochrona danych osobowych
    Od: "Karolina" <k...@i...pl>

    Witam

    Chcialam sie zapytac czy ja prowadzac firme moge wyslac oferte reklamowa do
    konkretnej firmy. Namiary na firme np znalazlam w ksiazce telefonicznej.
    Orientuje sie ze obecnie zgodnie z ustawa z dnia 10 marca 2003 nie mozna
    wysylac ofert reklamowych na skrzynki pocztowe. Czy to samo dzieje sie z
    ofertami wysylanymi poczta.

    Karolina

  • 2. Data: 2003-07-30 15:45:25
    Temat: Re: Ochrona danych osobowych
    Od: "Adam Nowak" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karolina" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    Dane osobowe(jak sama nazwa wskazuje) dotycza osob fizycznych.

    Adam

  • 3. Data: 2003-07-30 18:27:50
    Od: "Misio_" <t...@r...com>

> [...]
    > Orientuje sie ze obecnie zgodnie z ustawa z dnia 10 marca 2003 nie mozna
    > wysylac ofert reklamowych na skrzynki pocztowe. Czy to samo dzieje sie z

    Witam
    a jezeli np. dzis dostalem reklame firmy z mojego miasta na moj e-mail, a
    jest to nielegalne zgodnie z ustawia z 10 marca 2003 ? co moge z tym zrobic
    aby takiemu "dowcipnisiowi" udowodnic ze nie moze tak robic i aby zostal
    ukarany ?
    pozdrawiam.

  • 4. Data: 2003-07-30 22:49:02
    Od: "Jurek Bartuszek" <k...@k...net.nospam>

> [...]
    zrobic
    > aby takiemu "dowcipnisiowi" udowodnic ze nie moze tak robic i aby zostal

    Jeżeli masz skrzynkę na onecie czy innym darmowym serwerze pocztowym, to
    mogło się zdarzyć, że zaakceptowałeś warunki, w których jasno stało, że
    będziesz otrzymywał jakieśtam informacje reklamowe itd. itp. Jeżeli
    natomiast jest to twój własny serwer poczty, na którym masz konto, albo
    chociaż wykupiłeś/założyłeś konto na serwerze, w którego regulaminie nie ma
    mowy o reklamach, ani też nie zaznaczyłeś żadnego ,,okienka'', zgadzasz się
    na ich otrzymywanie, możesz wnieść pozew.

    Pozdrawiam,

    Jurek

  • 5. Data: 2003-08-01 09:11:11
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

> [...]

    się
    > na ich otrzymywanie, możesz wnieść pozew.

    Pozew? A o co?
    Jakąż to szkodę poniósł adresat przesyłki?

    Alek