    From: "BartekK" <s...@s...cfu.com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: obowiazki administratora sieci w firmie, po jego zwolnieniu
    Date: Mon, 20 Dec 2004 16:29:12 +0100

    Sytuacja ma sie tak, iz pracowalem 5 miesiecy dla pewnej firmy, robilem
    im sieci, serwerki postawilem itp.

    Firma nie zaplacila mi za ten okres (niby wszyscy znajomi wiec ciagle
    jakos przeciagali splate, ale teraz juz mam dosc i powiedzialem
    koniec!), w dodatku sprzet na ktorym realizowalem im serwerek byl moj
    prywatny.
    Tak wiec "zabieram zabawki i ide do swojej piaskownicy"...
    ale to nie takie proste. Prezes wymaga, bym oddal
    system/serwer/maile/konta i wszystko co jest na serwerze (za ktorego
    stworzenie i utrzymywanie nie zaplacili) bo to ich dane firmowe itp
    straszenie ustawa o ochronie danych osobowych.
    Pozatym mam przekazac hasla do wszystkich routerow/printserwerow itp
    ktore sa w firmie...

    Jak to jest, czy mam taki obowiazek? czy moge po prostu powiedziec
    "wszystko zapomnialem, nie placiliscie mi wiec jadlem duzo margaryny
    zamiast masla i teraz martwcie sie sami" ?

    Przypominam ze nie dostalem kasy ani umowy o prace w tej firmie...
    (ciagle bylo - to zobaczymy za miesiac... A teraz prezesa niema, to
    niema komu podpisac umowy... a to jeszcze 2 oddzialy najpierw
    uruchomimy, to pogadamy o umowie.. i tak jakos czas lecial)

    Teoretycznie mozna by powiedziec "nie bylo umowy o prace, to znaczy ze
    mnie tam wogole nie bylo" - ale moje nazwisko figuruje w wiekszosci
    spraw technicznych - jestem osoba ktora rejestrowala ich domene, jestem
    osoba "od kontaktow technicznych" przypisana do ich lacza polpak i
    adresow IP, do mnie dzwoni telekomunikacja w sprawach internetu w
    oddzialach firmy...

    --
    Bartlomiej Kuzniewski tel +48 696 455098
    s...@s...cfu.com.pl GG# 23319