  • Date: Fri, 29 Sep 2006 18:43:39 +0200
    From: Michał Wójcik <m...@u...list.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: obiegówka a odebranie świadectwa

    Witam,
    Niedawno był wątek odnośnie wzywania policji i odbierania świadectwa z
    dziekanatu.
    W dniu dzisiejszym próbowałem odebrać świadectwo z uczelni, zacząłem tam
    studia w 2002 roku i w trakcie pierwszego semestru ze względów
    finansowych musiałem zrezygnować z nauki.
    Mój błąd że nie złożyłem wtedy żadnego pisma na uczelni.
    Teraz mam z uczelnią uregulowane wszystko prócz spraw finansowych.
    Uczelnia chce pieniędzy także za drugi semestr którego nawet nie
    rozpocząłem. Musiałem zrezygnować z nauki po dwóch miesiącach.
    Teraz pytanie czy mam jakieś szansę w walce z dziekanatem? Ewentualnie
    ktoś może coś poradzić? Próbowałem powoływać się na artykuł 276 kk,
    byłem na komisariacie policji który znajduje się blisko uczelni ale tam
    nie chcieli przyjąć zgłoszenia z artykułu 276 kk stwierdzili że jak
    uczelnia wymaga obiegówki to mam załatwić obiegówkę i wtedy jeśli
    uczelnia nie będzie chciała wydać dokumentu to dopiero popełni
    przestępstwo.
    Czy jest jakaś szansa na odzyskanie dokumentu? Czy jedynym rozwiązaniem
    jest uregulowanie spraw z kwesturą (z tego co się orientuje to jest to
    już przedawnione)
    Bede wdzieczny za jakas porade.
    Pozdrawiam,
    Michal