    From: "serwisant" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: o ochronie konkurencji i konsumentów
    Date: 25 May 2005 08:02:51 +0200

    Witam
    Sprzedaję kasy fiskalne firmy XXXXXX. Kupuje je u dystrybutora regionalnego.
    Ten kupuje je w XXXXXX .Posiadam wszystkie ważne uprawnienia do serwisowania
    kas XXXXXX, mam podpisana umowe dilersko serwisowa od 10 lat. W pobliskim
    mieście dokonała zywota inna firma serwisująca kasy XXXXXX, pojechałem tam i
    zaproponowałem pozbawionym w tej chwili użytkownikom kas XXXXXX swoje usługi
    serwisowe. Niektórzy od razu , inni po namysle wypełnili odpowiedni wniosek
    (wzór do pobrania z strony XXXXXX ).Przesłałem wnioski do XXXXXX czekam ,
    czekam i nic .Na mój telefon kierownik Serwisu XXXXXX stwierdził ze nie
    jestem uprawniony do przejmowania serwisu po niedziałajacej firmie-nastapiły
    mętne wyjasnienia, w końcu skierował mnie do v-ce prezesa do spraw handlowych.
    Ten mi oznajmi ze serwisy kas nie zostana mi zatwierdzone , na moje pytanie
    dlaczego odparł że :
    1)kto mi pozwolił jeżdzic i proponowąc serwis podatnikom
    2)firma która porzuciła serwis jest winna dystrybutorowi regionalemu 4000 zł i
    dystrybutor regionalny zagroził ze on tych pieniędzy nie zapłaci XXXXXX
    3)on (v-ce prezes) dba o stan finansów XXXXXX nie moze dopuścic do straty
    4000 zł które moze mu nie zapłacic dystrybutor regionalny.
    4)postanawia wiec przekazac serwisowanie kas dystrybutorowi regionalnemu aby
    ten sobie mógł &#8222; odrobic&#8221; owe 4000 zł na tymże serwisowaniu.
    Na moje pytanie: a co z moimi prawami do przejmowanie serwisu i co z prwawami
    użytkowników urządzen do swobodnego wyboru serwisu( a wybrali przciez mnie)
    odparł ze to go nie interesuje i ma to w nosie..... Po chwili namysłu
    genialnie stwierdził ze moge ewentualnie otrzymac serwisy tych kas jezeli
    spełnie jeden z dwóch warunków do akceptacji do końca tygodnia
    1) zapłacę 4000 zł
    2) zapłacę po 122 zł za kazdą przejęta kasę(choc opłata administracyjna wynosi
    10zł)
    Z daleka to śmierdzi złmaniem kilku zapisów ustawy o ochronie konkurencji i
    konsumentów i pewnie jeszzce kilkoma innymi .Postanowiłem nie płacic i twardzo
    domagac sie zatwierdzenia wyboru klientów
    Co mi radzićie?
    Pozwolic zeby przekazał serwis komu innemu i potem sądzic sie z XXXXXX o
    utracone zyski?
    Zapłać 4000 żł i iśc do sądu
    Moze ktoś ma jakis pomysł?