  • 11. Data: 2005-11-14 20:53:18
    Temat: Re: nutarlne zaplodnienie czyjejs zony...
    Od: Jacek Karczmarczyk <j...@b...pl>

    Marcin Szawurski napisał(a):
    > Tzn warunek jest niemożiwy do spełnienia - X nie może zostać ojcem osoby
    > Y zyjącej już (no bo jest aktualnie czyjąś żoną) - ewentualnie może
    > zostać uznane jego ojcostwo.

    o rany, literówka ;) miało być ojcem dziecka osoby Y ;)

    --
    Jacek Karczmarczyk
    "Podoba mi sie to, co panowie mowia, ze sie podoba..." / Rejs

    [ tymczasowo http://karczmarczyk.akacje.pl ]

  • 12. Data: 2005-11-14 21:02:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Szawurski" <x...@x...pl> napisał w wiadomości
    > Jaka matka, w poście na razie nie ma mowy o żadnej matce tylko o X,
    tym
    > drugim i Y, żonie drugiego :-)

    Popatrz i domyśliłeś się o co mi chodzi mimo to, że matki nie ma?
    Wiadomo, że uprościłem i chodzi o przyszłą ewentualną matkę.

  • 13. Data: 2005-11-15 14:48:29
    Od: "Romeq" <r...@p...fm>

    wiadomości news:dlat9s$amp$1@opal.futuro.pl...

    > Ba! Nawet gdyby jakieś kobiety Cię zgwałciły!

    No to juz jest chyba przegiecie?!?!?!

    Pozdrawiam,

    Robert

  • 14. Data: 2005-11-15 15:07:16
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> napisał w
    wiadomości news:dlaoqi$jgi$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > witam! przepraszam za dziwny temat :).
    > ktos komus wlasnie zlozyl propozycje: "nie mamy na to kasy, moj pistolet
    > strzela, ale tylko niestety slepakami... jestes przyjacielem rodziny,
    > jakos to zorganizujemy itd." jakie dokumenty waszym zdaniem trzeba by
    > bylo spisac, zeby pozniej nie placic alimentow za ten "prezent"
    > przyjacielski?

    A weksel "in blanco" dla ojca (wystawiony przez męża) z klauzulą
    wykonalności w momencie zasądzenia alimentów i maksymalnej kwocie np
    wysokość alimentów x 12mes x ileś tam lat (np25)?

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 15. Data: 2005-11-15 17:05:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Romeq wrote:

    > No to juz jest chyba przegiecie?!?!?!

    KRiO nie interesuje, czy dziecko jest 'owocem' przestępstwa. A autorzy
    nie przewidzieli możliwości zgwałcenia faceta przez kobietę.

    A przypadki są rzadkie, ale się zdarzają (zwłaszcza, że pod gwałt -
    podobnie jak w przypadku gwałcenia kobiet - podpada celowe dosypanie do
    napoju czegoś podającego podatność na sugestie, 'urwanie filmu' itepe).

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 16. Data: 2005-11-15 17:52:36
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > Gwarancji nie ma. KRiO ma w nosie umowy cywilne - jak zostaniesz uznany za
    > ojca i zasądzone zostaną alimenty: musisz płacić.

    Niekoniecznie. Moze mogloby byc tez tak, ze zadanie alimentow od ojca
    dziecka byloby potraktowane jako naduzycie prawa podmiotowego. Przeciez to,
    ze KRO nie zawiera regulacji na ten temat nie oznacza, by orzecznictwo nie
    moglo sobie z problemem poradzic (szczegolnie jesli zostala zawarta umowa
    cywilna)

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 17. Data: 2005-11-15 20:02:04
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A przypadki są rzadkie, ale się zdarzają (zwłaszcza, że pod gwałt -
    > podobnie jak w przypadku gwałcenia kobiet - podpada celowe dosypanie do
    > napoju czegoś podającego podatność na sugestie, 'urwanie filmu' itepe).

    tyle ze danie tylka po urwaniu filmu gdzie z wlasnej woli sie pije nie jest
    gwaltem

    p.

  • 18. Data: 2005-11-15 20:15:00
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > tyle ze danie tylka po urwaniu filmu gdzie z wlasnej woli sie pije nie
    > jest gwaltem

    Czy wiesz co oznacza slowo "celowe"?

    ;-)

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 19. Data: 2005-11-15 20:28:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:

    > tyle ze danie tylka po urwaniu filmu gdzie z wlasnej woli sie pije nie jest
    > gwaltem

    Przeczytaj sobie łaskawie ustawę.

    "Kto przemocą lub _podstępem_ ..."

  • 20. Data: 2005-11-15 20:55:37