  • 1. Data: 2004-12-15 13:11:17
    Temat: nowe prawo telekomunikacyjne
    Od: "M.S." <m...@B...SPAMU.wp.pl>

    Moje pytanie dotyczy rozwiazania umowy z operatorem sieci komorkowe. 17
    stycznia 2005 wchodzi nowy regulamin podyktowany koniecznoscia
    dostosowania do nowych regulacji prawnych z dnia 16 lipca 2004 Prawo
    Telekomunikacyjne. Czy operator sieci komorkowej ma prawo wymagac
    odszkodowania za wczesniejsze zerwanie umowu ( kara 850zl ). W liscie
    ktorym mi przyslali pisza " Informujemy rowniez, ze w przypadku braku
    akceptacji zmian pszysluguje Panstwu prawo wypowiedzenia umowy a w
    przypadku wypowiedzenia umowy Polkomtel S.A. nie przysluguje roszczenie
    odszkodowawcze". Po telefonicznej konsyltacji z BOK-em, pracownik
    Polkomtela poinformowal mnie ze trzeba placic kare. Dodam ze w
    przeslanym mi regulaminie jest napisane: "W przypadku zmian w
    Regulaminie Abonent ma prawo w terminie 7 dni od uplywu terminu
    platnosci r-ku telefonicznego w ktorym przeslano to zawiadomienie,
    rozwiazac umowe za pisemnym wypowiedzeniem z zechowaniem 30dniowego
    okresu wypowiedzenia". A w nastepnym punkcie: "W przypadku zmiany
    warunkow umowy zawrtej na czas okreslony. abonent ma prawo rozwiazac
    umowe bez ponoszenia dodtakowych kosztow powiadamiajac Plokomtel w
    trybie okreslonym w ust.5" ( wczesniej przytaczany cytat) Czy musze
    placic ta kare?

  • 2. Data: 2004-12-15 16:29:38
    Temat: Re: nowe prawo telekomunikacyjne
    Od: "Lori" <l...@p...com>

    > Czy musze
    > placic ta kare?

    oprócz regulaminu swiadczenia uslug dostales zapewne drugi regulamin -
    promocji, który obliguje Cie do nierozwiazywania umowy do pewnego czasu. A w
    przeciwnym wypadku naklada na Ciebie kare.
    to dwie rózne rzeczy
    zobacz ten drugi regulamin.

  • 3. Data: 2004-12-16 16:12:07
    Od: JFK <s...@g...com>

    Dnia Wed, 15 Dec 2004 17:29:38 +0100, Lori napisał(a):

> [...]
    > promocji, który obliguje Cie do nierozwiazywania umowy do pewnego czasu.
    > A w przeciwnym wypadku naklada na Ciebie kare. to dwie rózne rzeczy
    bylo nie raz
    jesli ty rozwiazesz umowe to zgodnie z regulaminem promocjie bedziesz
    musial zaplacic.
    Ale mozesz po prostu nie zgodzic sie na nowy regulamin (nic ponad to w
    pismie nie zawieraj) wtedy oni beda musieli albo nadal traktowac cie
    starym (a tego z jakiegos tam powodu nie moga) albo beda musieli sami
    rozwiazac umowe ze swojej winy :) a o to nam chodzi
    pozdrawiam
    --
    JFK
    kontakt ze mna: