  • 1. Data: 2003-10-23 08:08:16
    Temat: Terminy platnosci za telefon w TPsa :(
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    Tak mi troche nie graja te terminy platnosci za telefon w TPsa. Czy moga tak
    skracac czas platnosci ? Niby daja dwa tygodnie ale to tylko teoria. Wlasnie
    dostalem rachunek za telefon (22.10), wystawiony niby 16.10 no i termin do
    30.10. Ale ja go dostalem praktycznie tydzien a nie dwa tygodnie przed
    terminem platnosci. I tak jest zawsze.

    Fantom
    fut : pl.misc.telefonia

  • 2. Data: 2003-10-23 09:44:44
    Temat: Re: Terminy platnosci za telefon w TPsa :(
    Od: "Marek Radwański" <l...@g...pl>

    Fantom <s...@u...poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > dostalem rachunek za telefon (22.10), wystawiony niby 16.10 no i termin do
    > 30.10. Ale ja go dostalem praktycznie tydzien a nie dwa tygodnie przed

    Nie ma tu raczej nieprawidłowości. Zapis regulaminu świadczenia usług przez
    TP SA (par. 36.2) rzeczywiście wskazuje, że termin płatności wynosi 14 dni od
    dnia wystawienia faktury. Jednakże jeżeli zdarzyłoby się, że faktura nadeszła
    po tym terminie to powinieneś zapłacić niezzwłocznie, czyli bez zbędnej
    zwłoki. Wniosek taki można wyprowadzić z przepisów k.c.,

    pzdr

    marek radwański