    From: icek <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: nowa nazwa działalnosci gospodarczej
    Date: Sun, 21 May 2006 11:17:56 +0200

    Witam,

    podobny post widziałem tutaj jakis czas temu, ale niestety nie padła tam
    odpowiedz..
    prowadze firme, (jednoosobowa działalnosc gospodarcza) ktora nazywała
    się ołówki kowalski. teraz profil firmy zmienił się bardzo i nie
    sprzedaje juz ołówków, ale tworze strony www, chce miec nazwe kowalski
    webmastering, ale w czym jest problem? Wiele usług (robie takze hosting)
    podpiałem umowy, na łącza, leasing, etc. nie chce robic cesji tych umów
    bo to wiąze się z kosztami, ale miec tak jakby dwie nazwy na jedną
    działalnosci (wiadomo, dla osoby fizycznej, nazwą firmy jest jej imie i
    nazwisko a reszta to "ozdobniki") ale jak to zrobic, by było ok pod
    kazdym względem?
    bym mógł dostawac i wystawiac faktury podpisując się: kowalski
    webmastering i kowalski ołówki (w zaleznosci od kontrachenta)?
    oczywisnie, dla kowalski ołówki odpowiednie PKD mam wpisane, ale chodzi
    o tą nieszczęsną nazwę działalnosci..
    co mogę zrobic by osiągnąć efekt, jaki potrzebuje?

    --
    pozdros
    icek