    From: Piotr Kujawka <gibass@cut_this_off.noping.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: nowa ładowarka zniszczyła baterię
    Date: Mon, 23 Aug 2004 09:46:04 +0200

    Witam,

    Kupiłem niedawno (o ile ma to jakieś znaczenie na Allegro) impulsową
    ładowarkę do telefonu, która to po pierwszym ładowaniu nie dość, że
    przestała funkcjonować, to na dodatek zniszczyła baterię telefonu, tak,
    że teraz rozładowuje sie w przysłowiowe 5 minut. Podczas odłączania od
    zasilania wydała dziwny głos, po czym bateria silnie się nagrzała...

    Sprzedawca zobowiązał się wymienić wadliwy towar na nowy, mnie natomiast
    interesuje kwestia baterii, która nie bagtela kosztuje 50 zł (nawet nie
    firmowa). Czy sprzedawca winien zwrócić koszty za towar, który
    uszkodziła jego ładowarka. Jestem gotów oddać baterie i ładowarkę do
    ekspertyzy oraz dochodzić swoich praw na drodze sądowej. Pytanie tylko
    czy warto ?
    Proszę o sugestie i podpowiedzi.

    Piotr Kujawka