  • 1. Data: 2006-11-09 13:15:54
    Temat: notariusze warwszawa
    Od: "komorowa" <k...@i...net.pl>

    witam!

    zamierzam kupic mieszkanie i umowe przedwstepna chce podpisac u notariusza.
    powiedzcie jak to jest z "dostepnoscia" notariuszy w wawie , tzn. czy moge
    raczej sie umowic z dnia na dzien na podpisanie umowy, czy w wawie trwa to
    troche dluzej(tydzien, dwa)??? kogo polecacacie???

    z gory dzieki

    mk

  • 2. Data: 2006-11-09 13:18:38
    Temat: Re: notariusze warwszawa
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

> [...]
    > raczej sie umowic z dnia na dzien na podpisanie umowy, czy w wawie trwa
    > to troche dluzej(tydzien, dwa)??? kogo polecacacie???

    Popytaj w podwarszawskich kancelariach - im dalej Warszawy - tym taniej.

    Marcin.

  • 3. Data: 2006-11-09 22:48:31
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    > Popytaj w podwarszawskich kancelariach - im dalej Warszawy - tym taniej.

    I dłużej ;)

    Mnie w Makowie Maz obaj istniejący tam notariusze kazali czekać miesiąc na
    przygotowanie. W Wawie załatwiłem w 2 dni...

    Sz.