  • Subject: niższe stawki za taksę notarialną
    From: k...@v...pl (monika)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: 10 Oct 2007 21:41:54 +0200

    Jaki jest koszt opłat u notariusza darowizny działki wartej 60.000zł.
    Działkę chcą mi przepisać moi rodzice a ma stanowić własność moją i mojego
    męża, w związku z czym wiem że zapłacimy tylko połowę podatku tzn. tylko
    za część męża.
    Interesuje mnie to czy niższe stawki notarialne, które podobno mają
    niedługo zacząć obowiązywać będą też dotyczyły naszej sprawy (tzn. czy
    obejmuje to darowiznę działki)i czy od kiedy mają zacząć obowiązywać te
    stawki. Z góry dziękuję za odpowiedź.

    --
    Wyslano z serwisu -> http://www.druczek.eu