eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność z umową po gwarancji › niezgodność z umową po gwarancji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "hefalump" <h...@T...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: niezgodność z umową po gwarancji
    Date: Fri, 16 Feb 2007 11:54:09 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 11
    Message-ID: <er42fj$2p2$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 49-mi3-1.acn.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1171623219 2850 82.210.132.49 (16 Feb 2007 10:53:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Feb 2007 10:53:39 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-User: hefalumpik
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:446326
    [ ukryj nagłówki ]

    Odebrałem właśnie z naprawy gwarancyjnej nowego notebooka
    (kupiony 12 dni temu, w serwisie ostatnie 9 dni). Nic nie zostało
    w nim naprawione - komputer jest w _identycznym_ stanie jak przed
    wysłaniem do serwisu. Mam tego dość. Czy mogę teraz pójść drogą
    urzędową w ramach niezgodności z umową do sklepu? Czy muszę ciągnąć
    teraz gwarancję?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Zdrawim.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1