  • Data: 2004-02-23 10:36:11
    Temat: niezapłacony mandat - pismo z urzędy skarbowego
    Od: "samuraj jack" <l...@a...kkijm> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,

    Proszę o poradę w pewnej błachej w porównaniu do innych przedstawionych na
    tej grupie problemów sprawie. Około pół roku temu dostałem mandat za
    przekroczenie prędkości w wysokości 50 zł. Niestety jestem studentem i nie
    posiadam żadnych zarobków w związku z tym nie mogłem tego mandatu zapłacić.
    W tamtym tygodniu dostałem pismo od Urzędu Skarbowego wzywające mnie do
    natychmiastowego stawienia się "u nich" w celu wyjaśnienia sprawy. Pisali
    również coś o karnych odsetkach - niestety nie podali w jakiej kwocie.
    Chciałem się czy istnieja jakaś szansa na to aby po moim stawieniu się w US
    i wyjaśnieniu sprawy umożyć kwotę mandatu, oraz co grozi mi jeżeli się nie
    stawię. Proszę o szybką odpowiedź.

    --
    Pozdrawiam, Samuraj Jack