  • Data: 2004-02-23 11:52:15
    Temat: Re: niezapłacony mandat - pismo z urzędy skarbowego
    Od: "samuraj jack" <l...@a...kkijm> szukaj wiadomości tego autora

    > Chcesz aby urzad skarbowy umorzyl mandat ? Nie, to zdecydowanie nie jest
    > mozliwe... Przeciez go przyjales, a zatem zgodziles sie z nim.

    Zgodziłem się, ponieważ alternatywą z tego co wiem jest tylko proces
    sądowy - a ten napewno bym przegrał, ponieważ policjanci złapali mnie na
    radar. W takim wypadku głupotą było iść do sądu prawda? Pozatym jak ktoś
    wcześniej napisał, że może przyjść komornik i "zabrać" mi powiedzmy -
    komputer. No dobre, ale komputer jest własnością moich rodziców, jak i
    zresztą cały dom, moje ubrania, telewizory, nawet jedzenie jakie spożywam.
    Nie ma żadnych papierów, że cokolwiek w tym domu jest moje, więc w jaki
    sposób w takim razie mogliby wyegzekować odemnie tą kwotę? (dodam tylko, że
    np mój kolega zalega 150zł za mandaty od 2 lat i jedyne co to dostaje pisma
    z US).

    --
    Pozdrawiam, Samuraj Jack