eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonieuczciwy serwis, uszkodzenie podczas naprawy? › nieuczciwy serwis, uszkodzenie podczas naprawy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news2.icm.edu.pl!new
    s.onet.pl!not-for-mail
    From: "Jaroslav S" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: nieuczciwy serwis, uszkodzenie podczas naprawy?
    Date: Tue, 2 Dec 2003 18:59:29 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 29
    Sender: a...@p...onet.pl@chello062179013212.chello.pl
    Message-ID: <bqijjk$qvu$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello062179013212.chello.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1070387636 27646 62.179.13.212 (2 Dec 2003 17:53:56 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 2 Dec 2003 17:53:56 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:179583
    [ ukryj nagłówki ]

    Sprawa jest dosyć zawikłana
    Od roku mam problem z moją wieżą oraz z serwisem do którego oddałem mój
    sprzęt grający. Problem był tego typu że, zacinała się, nie otwierała,
    szuflada na płyty kompaktowe, po naprawie krótko działała po krótkim czasie
    ponownie się psuła. Przy piątym odbiorze, postanowiłem dokładnie
    przetestować, mój sprzęt. W czasie testowania, okazało się, że kieszeń na
    płyty otwiera się,
    natomiast, wieża nie czyta wszystkich płyt. Nie przeczytała płyty którą
    przed naprawą odtwarzała, dopóki oczywiście kieszeń się nie zacięła i nie
    mogłem już wyjąć mojego CD. Nie odebrałem wieży, z panią pracującą w
    serwisie, umówiliśmy się, że
    technik wyreguluje nośnik laserowy aby wszystko grało tak jak poprzednio.
    Dzisiaj okazuje się, że CZYTNIK LASEROWY JEST USZKODZONY I NADAJE SIE DO
    WYMIANY - za którą muszę słono zapłacić bo gwarancja obejmuje tylko kieszeń.
    Podejrzewam, że czytnik został uszkodzony przez serwisantów w czasie
    naprawy, ponieważ przed ostatnim oddaniem do serwisu sprzęt nie miał
    problemów z odtwarzaniem płyt. Mój sprzęt nigdy nie miał problemu z
    odtwarzaniem płyt - w ciągu ostatniego roku spędził 3 miesiące w punkcie
    serwisowym. W serwisie powiedziano mi, że czytnik mógł się zepsuć ze
    starości bo wieża ma już 3 lata. Wszystko jest możliwe, tylko że przedtem
    działał, a w czasie naprawy serwisowej ja go nie używałem.
    Co mogę zrobić? Czy gdy w czasie następnego testowania nie będzie działał mi
    odtwarzacz kaset (mimo że dotychczas działał) to będę musiał płacić za
    naprawę? Prosze o pomoc





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1