  • 1. Data: 2005-04-20 19:40:37
    Temat: nierealna ugoda a likwidacja działalności
    Od: "Konrad Zach" <k...@k...com>

    Witam,

    Mam pytanie dotyczące pewnej sytuacji. Firma jednoosobowa z powodu załamania
    rynku jest winna ( po zwrocie towaru ) dostawcy 20.000 zł.

    Właściciel firmy pozostaje chwilowo bez źródła dochodu. Dostawca proponuje
    nierealną ugodę , spłatę zadłużenia w 6 miesięcznych ratach ( ok.3000
    miesięcznie ) . Na prośbę rozłożenia spłaty na okres dłuższ niż rok w
    realnych ratach ok.700 zł reaguje negatywnie

    Jakie jest możliwe wyjście z sytuacji? Czy takim rozwiązaniem jest np.
    ogłoszenie upadłości firmy z powodu braków środków na spłatę zadłużenia ? Co
    można zrobić w takiej sytuacji ?

    Proszę o informacje i ew. porady

    Pozdrawiam,

    Konrad

  • 2. Data: 2005-04-20 20:44:52
    Temat: Re: nierealna ugoda a likwidacja działalności
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 20 Apr 2005 21:40:37 +0200, Konrad Zach naskrobał(a):

> [...]
    > ogłoszenie upadłości firmy z powodu braków środków na spłatę zadłużenia ? Co

    obawiam się że nie stać cie na upadłość - przygotuj się na komornika.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2005-04-20 21:01:57
    Od: "Konrad Zach" <k...@k...com>

    witam

    co dzieje się z pozostałą częścią długu w przypadku gdy komornik likwiduje
    majatek firmy czyli cały majątek osobisty - meble biurowe + laptop o
    wartości ok.5000 zł ?