  • Data: 2007-06-29 06:56:02
    Temat: niepowiadomienie o wykroczeniu
    Od: adam158 <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    zeznawałam w sądzie jako swiadek w sprawie oto iz nieletni
    sasiad /16 lat jezdzi samochodem/ nieopatrznie zeznałam ze
    prowadzenie przez niego auta widze juz od co najmniej 2 lat
    teraz dopiero goniła go policja i ja byłam swiadkiem moje
    zeznanie bardzo zaciekawiło policjanta -oskarzyciela i sedziego
    zaczeli dociekac dlaczego wcześniej nie zgłosiłam ze 14latek
    jezdzi autem
    czy moge mieć jakies konsekwencje z tego powodu czy popełniłam
    jakies przestepstwo,czy tez wykroczenie nie informujac o tym fakcie nikogo

    janka