  • 1. Data: 2003-12-22 22:13:06
    Temat: nielegalne oprogramowanie
    Od: "Tomfas" <t...@p...onet.pl>

    Niedawno zaczely sie tzw "naloty" na domy prywatne w poszukiwaniu
    nielegalnego oprogramowania.

    Przychodza podobno z wydrukami, IP, itd itd.

    Pytam sie czy ktoś uzywający takiego oprogramowania, w celach
    NIEKOMERCYJNYCH moze byc narazony na jakiekolwiek problemy? W KK pisze o tym
    wyraznie, ale.... w ogole co z tym - ze sie tak wyraze idiotyczną decyzja -
    zrobic? CO mowic gliniazom? jak sie bronic?

    pozdr
    TOmi

  • 2. Data: 2003-12-22 22:23:24
    Temat: Re: nielegalne oprogramowanie
    Od: "Radek" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomfas" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Niedawno zaczely sie tzw "naloty" na domy prywatne w poszukiwaniu
    > nielegalnego oprogramowania.
    >
    > Przychodza podobno z wydrukami, IP, itd itd.
    chyba nie, jesli sprzedales albo kupiles pirackie programy

> [...]
    > wyraznie, ale.... w ogole co z tym - ze sie tak wyraze idiotyczną
    decyzja -
    > zrobic? CO mowic gliniazom? jak sie bronic?

    problemy ? mozliwe, malo jest progamow, ktore rozruzniaja w umowie licencji
    komercyjne i niekomercyjne wykorzystywanie,
    konfiskata komputera albo dysku jako dowodu przestepstwa i proces w sadzie,
    nie polecam, jesli spodziewasz sie kontroli to
    albo sie ulegalnij albo przejdz na free np. linux itp itd.

    Radek.

  • 3. Data: 2003-12-22 22:52:24
    Od: "latet" <n...@n...pl>

    > Przychodza podobno z wydrukami, IP, itd itd.

    No, z tym to juz troche przesadziles.

    latet

  • 4. Data: 2003-12-22 23:09:38
    Od: "Tomfas" <t...@p...onet.pl>

    Tak slyszalem. Ze maja wydruki z np. kto uaktualnial baze jakis programow
    albo antywirosow i kiedy.

  • 5. Data: 2003-12-22 23:20:46
    Od: "latet" <n...@n...pl>

    > Tak slyszalem. Ze maja wydruki z np. kto uaktualnial baze jakis programow
    > albo antywirosow i kiedy.

    No, ja codziennie uaktualniam Antywirusa, i co z tego?

    latet

  • 6. Data: 2003-12-22 23:29:49
    Od: "Tomfas" <t...@p...onet.pl>

    I firma Symantec np. zbiera dane o tym kto i kiedy. A potem wysyla caaaly
    plik danych do Policji z odpowiednim zpaytaniem, rzadaniem nie wiem... w
    kazdym razie chodizlo o symantec.

  • 7. Data: 2003-12-22 23:51:56
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Tomfas napisał:
    > I firma Symantec np. zbiera dane o tym kto i kiedy. A potem wysyla caaaly
    > plik danych do Policji z odpowiednim zpaytaniem, rzadaniem nie wiem... w
    > kazdym razie chodizlo o symantec.

    ROTFL :)))
    ktoś Ci bajek naopowiadał

    przejrzyj archiwum grupy, poruszasz temat ktory jest tu obecny od
    miesiaca...

    aha, i przestrzegaj netykiety
    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2003-12-22 23:54:11
    Od: "latet" <n...@n...pl>

    > I firma Symantec np. zbiera dane o tym kto i kiedy. A potem wysyla caaaly
    > plik danych do Policji z odpowiednim zpaytaniem, rzadaniem nie wiem... w
    > kazdym razie chodizlo o symantec.

    Czy naprawde jestes taki naiwny, ze wierzysz w to, ze policja
    nie ma nic innego do roboty niz sprawdzanie wszystkich osob
    uzywajacych NAV? :-))

    (poza tym tylko frajerzy uzywają antywirusa tak bardzo spowalniajacego
    system :-))))

    Pozdrawiam,

    latet

  • 9. Data: 2003-12-23 00:47:11
    Od: "Tomfas" <t...@p...onet.pl>

    > Czy naprawde jestes taki naiwny, ze wierzysz w to, ze policja
    > nie ma nic innego do roboty niz sprawdzanie wszystkich osob
    > uzywajacych NAV? :-))

    Skoro chodza po sklepach komputerowych i zbieraja dane osob ktore kupily
    sprzet komputerowy, a nastepnie pukaja do drzwi i pytaja: a na czym pan
    pracuje.... To dlaczego niby mieliby nie robic tego co robia?

    Powiem tylko tyle ze u nas (okolice katowic) czasami mozna na windowska
    czekac 2-3 dni w sklepie bo schodza jak cieple buleczki..

    pozdr.

  • 10. Data: 2003-12-23 01:07:06
    Od: "Tomfas" <t...@p...onet.pl>

    Hm... tuatj znalazlem troche odpowiedzi:
    http://groups.google.pl/groups?q=policja+nielegalne+
    oprogramowanie&ie=UTF-8&
    oe=UTF-8&hl=pl

    wiec na razie moje pytania zostly wyjasnione :). Po trosze.

    pzdrawiam.