  • 11. Data: 2009-03-08 17:27:22
    Temat: Re: nie place za abonament rtv - brak odbiornika czy na pewno?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    news:6d06028c-92db-4353-b32f-48553b50a20d@t3g2000yqa
    .googlegroups.com
    p...@g...com <p...@g...com> pisze:

    > W jednym z mieszkan nie posiadam ani tv ani radia. posiadam za to
    > stały dostęp do internetu i komputer przenośny.
    To nie ma znaczenia wystarczy, że masz w innym.

    > Jak wiadomo każdy kto posiada odbiornik ma płacić abonament.
    Nieprawda.
    Tylko wówczas, gdy odbiornik umożliwia _natychmiastowy_ odbiór programu.

    > Jak wiadomo za słuchanie radia przez internet należy placic abonament
    > rtv.
    Skąd taki dziwaczny wymysł?

    > To czy komputer z internetem bądź telefon z radiem kwalifikuje sie
    > jako odbiornik i wymusza tym samym w swietle przepisow placenie
    > abonamentu?
    Nie.

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2009-03-08 18:06:39
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    Dnia 8.03.09 (niedziela), 'witek' napisał(a):

    > Narazie chcą abonament od prawdziwego telewizora i prawdziwego radia.
    > Jeśteś pewien, że nie ma radia w samochodzie? :)

    A czy radio w samochodzie, to "prawdziwe radio"? Jeśli tak, to te w
    telefonie również jest "prawdziwe"... :)

    Czy "prawdziwe radio", to urządzenie wyposażone w odbiornik radiowy
    przeznaczone z założenia do użytku domowego (stacjonarne)?

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 13. Data: 2009-03-08 18:15:47
    Od: "Alek" <a...@o...pl>

    > W wiadomości
    .googlegroups.com

    > Nieprawda.
    > Tylko wówczas, gdy odbiornik umożliwia _natychmiastowy_ odbiór programu.

    To się Waść teraz tłumacz co to znaczy _natychmiastowy_?? ;)
    Jak sobie sędzia wymyśli??

    Pozdrawiam,
    Alek

  • 14. Data: 2009-03-08 18:20:06
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Jak wiadomo każdy kto posiada odbiornik ma płacić abonament.

    Może. Jak nie chce to wyrejestrowywuje odbiornik RTV na poczcie i już jest
    wolnym człowiekiem.

    > Jak wiadomo za słuchanie radia przez internet należy placic abonament
    rtv.

    Za "słuchanie" czy za "mianie".

    *

  • 15. Data: 2009-03-08 18:21:12
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > A czy radio w samochodzie, to "prawdziwe radio"? Jeśli tak, to te w
    > telefonie również jest "prawdziwe"... :)

    Tym bardziej, że czy człowiek chce, czy nie, to radio w telefonie czy też w
    nowym samochodzie dostaje zwykle z mocy prawa i nie ma możliwości rezygnacji
    z tej opcji.

    *

  • 16. Data: 2009-03-08 18:22:04
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Nieprawda.
    > Tylko wówczas, gdy odbiornik umożliwia _natychmiastowy_ odbiór programu.

    I gdy go zarejestruje lub nie wyrejestruje.

    *

  • 17. Data: 2009-03-08 18:53:07
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gp12co$f9t$1@inews.gazeta.pl *piotr'ek*

    > I gdy go zarejestruje lub nie wyrejestruje.
    Nie całkiem.
    Jak ma, a nie zarejestruje to też ma obowiązek, tylko nikt nie wie.
    A jak nie wyrejestruje, a wcześniej zarejestrował to zgoda.

    --
    Jotte

  • 18. Data: 2009-03-08 18:55:01
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1w3qu33q2a0q0$.kavmjuzhypuj$.dlg@40tude.net Dykus
    <d...@s...wp.pl> pisze:

    > A czy radio w samochodzie, to "prawdziwe radio"?
    U mnie raczej nie.
    Muszę mieć w aucie sprawny akumulator i przekręcić kluczyk żeby móc odbierać
    program.
    Czyli nie natychmiastowo. ;)))

    --
    Jotte

  • 19. Data: 2009-03-08 18:56:19
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gp12b3$f09$1@inews.gazeta.pl *piotr'ek*

    > Tym bardziej, że czy człowiek chce, czy nie, to radio w telefonie czy
    > też w nowym samochodzie dostaje zwykle z mocy prawa i nie ma możliwości
    > rezygnacji z tej opcji.
    W samochodzie można zepsuć...
    A i w samochodzie i w telefonie nie nastroić. :)

    --
    Jotte

  • 20. Data: 2009-03-08 18:56:41
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gp1239$5fi$1@node2.news.atman.pl Alek <a...@o...pl>
    pisze:

    > To się Waść teraz tłumacz co to znaczy _natychmiastowy_?? ;)
    > Jak sobie sędzia wymyśli??
    Nie mam pojęcia, co sobie sędzia wymyśli jeśli już dojdzie do ropzprawy.
    Przecież oni takie idiotyzmy nieraz wymyślają, że zdrowemu na umyśle i
    niepodlegającemu nieformalnym naciskom do czaszki nie przyjdzie.
    Natychmiastowy - bezzwłoczny?

    --
    Jotte