  • 31. Data: 2004-12-09 19:39:21
    Temat: Re: nie odebrany polecony z potwierdzeniem odbioru...
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > Użytkownik "Tomek"
    >

    > Ciekawa dyskusja. Dzięki niej dowiedziałem się, że Niemcy i Francja - w
    > których masowo korzysta się z postępowania nakazowego i doręczeń przez
    > awizo, są nieudolnymi państwami totalitarnymi. Człowiek całe życie się uczy
    > :-)
    >
    > Pzdr.
    >
    > Marek

    Ale żeś sobie przykłady wybrał. Jedni i drudzy to Germanie. Najbardziej
    totalitarna nacja w naszej części Świata. Dzięki zamordyzmowi wypracowali
    skuteczne metody doręczania awiz. To czy są tam postępowania nakazowe i awiza
    wcale nie świadczy że są nieudolne. Tomek

  • 32. Data: 2004-12-09 20:00:11
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Tomek" :

> [...]
    > awiza
    > wcale nie świadczy że są nieudolne. Tomek

    To które państwa nie są totalitarne ?

    Marek

  • 33. Data: 2004-12-09 21:16:23
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > To które państwa nie są totalitarne ?
    >
    > Marek

    Nie wiem. Tomek

  • 34. Data: 2004-12-10 15:53:20
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Marek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > To które państwa nie są totalitarne ?

    Nie karm trolla.
    To kolejny klon grzegorza-doktora-popierdułki.

    Pzdr
    Leszek