    From: "Przemo" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: nie moja kara za brak biletu
    Date: Thu, 15 Apr 2004 17:02:38 +0200

    W listopadzie ubiegłego roku zapodziała mi się legitymacja szkolna (studium
    zawodowe). Nie zgłaszałem tego nigdzie bo ze szkoly zrezygnowałem i
    wyjechałem na drugi koniec Polski. Pare dni temu przyszedł mandat pod adres
    zameldowania (z legitymacji) za jaze bez biletu, któego nie dostałem.
    Czy taki mandat jest ważny, czy moge sie jakos od tego odwołać?
    dzięki za pomoc,
    Przemo