    From: marek <b...@U...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: nazwa firmy, domena, podszywanie
    Date: Mon, 11 Apr 2005 11:02:02 +0200

    witam Szanownych Grupowiczow,

    Posiadam firme ktora zalozmy nazywa sie abcd. Posiadam rowniez sklep
    internetowy pod firmowa domena czyli abcd.pl.
    Przed chwila dzwonila do mnie firma iz ktos chce zarejestrowac domene
    abcd.com, i informuja mnie o tym gdyz ponoc maja taki obowiazek iz ja mam
    prawo pierwo-rejestracji, jesli jednak sie nie zdecyduje, ten ktos stanie
    sie wlascicielem domeny abcd.com - jak to jest z prawnego punktu widzenia?
    Czy moze ktos posiadac domene abcd.com, podczas gdy moja abcd.pl jest juz
    bardzo popularna, a ponadto od 5lat jestem wlascicielem firmy abcd? Nic
    nie jestem w stanie zrobic aby w przyszlosci odzyskac domene abcd.com
    jesli teraz sie nie zdecyduje na rejestracje?

    Z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam,
    marek