    From: "gargamel" <s...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: naruszanie terenu prywatnego
    Date: Sat, 2 Jul 2005 20:33:07 +0200

    witam,
    na prywatnym terenie (droga, działka) ktoś od czasu do czasu urządza sobie
    parking swoim pojazdem, kulturalne prośby nie pomagaj, a nie mam ochoty
    taranować, dewastować, obijać mordy, czy usuwać w inny sposób na mój koszt,
    czy ktoś z grupowiczów może się orientuje jak w cywilizowany sposób (czytaj
    prawny) można walczyć z takim natrętem ? wiem że najlepsza naucz jest
    uderzenie po kieszeni, ale nie bardzo wiem jak się do tego zabrać,
    dzięki za pomoc.