  • 1. Data: 2005-05-04 14:59:42
    Temat: napisy na chodniku... - reklamy
    Od: "man" <pizzazz(bez spamu)@poczta.onet.pl>

    Witam,
    Jakis czas temu widzialem reklamy na chodnikach (pewnie sprayem).
    I tu sie pojawia moje pytanie: czy taka reklama to jakies wykroczenie? Czy
    potrzeba jakiejs zgody gminy albo cos? Co na to policja?
    Zakladajac ze to jest nie zgodne z prawem to: Co moga zrobic jak zobacza
    moja taka reklame nachodniku? Czy mimo to ze nie bedzie wiadomo kto ja tak
    naprawde zrobil to zaplaci za to reklamowany? Czy moze nic nie zrobia?

    Pozdrawiam
    man!

  • 2. Data: 2005-05-04 16:13:05
    Temat: Re: napisy na chodniku... - reklamy
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "man" <pizzazz(bez spamu)@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Jakis czas temu widzialem reklamy na chodnikach (pewnie sprayem).
    > I tu sie pojawia moje pytanie: czy taka reklama to jakies wykroczenie?

    Kodeks wykroczeń, Art. 63a.
    § 1. Kto umieszcza w miejscu publicznym do tego nie przeznaczonym
    ogłoszenie, plakat, afisz, apel, ulotkę, napis lub rysunek albo wystawia
    je na widok publiczny w innym miejscu bez zgody zarządzającego tym
    miejscem,
    podlega karze ograniczenia wolności albo grzywny.

    Alek

  • 3. Data: 2005-05-04 16:27:38
    Od: "man" <pizzazz(bez spamu)@poczta.onet.pl>

    aha.. dzieki :))