  • 1. Data: 2006-05-28 10:59:51
    Temat: mundury
    Od: "detektyw" <s...@g...pl>

    Witam grupowiczów,
    chciałbym się od Was dowiedzieć, czy w Polsce można legalnie handlować
    mundurami?
    chodzi mi o umundurowanie, które aktualnie jest na wyposażeniu polskiej
    policji.

    ps: mam trochę niekompletnego umundurowania, chciałbym wystawić to na
    Allegro

    dzieki za info

    detektyw

  • 2. Data: 2006-05-28 12:05:27
    Temat: Re: mundury
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    detektyw napisał(a):

    > chciałbym się od Was dowiedzieć, czy w Polsce można legalnie handlować
    > mundurami?

    Zależy z kim. Z policją można.

    > chodzi mi o umundurowanie, które aktualnie jest na wyposażeniu polskiej
    > policji.
    >
    > ps: mam trochę niekompletnego umundurowania, chciałbym wystawić to na
    > Allegro

    Nie można, policja nie kupuje na allegro. Może to być pomocnictwo do
    art. 61 kw.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam