  • 1. Data: 2006-05-28 10:25:00
    Temat: Wgląd do Planu Zagospodarowania Terenu
    Od: "ptx" <p...@j...pl>

    Witam,

    czy aby zrobić wspomniany wgląd muszę składać jakieś podanie, ewentualnie
    czy muszę wyjawiać (mam pmysł na interes i nie bardzo mam zaufanie do gminy
    a jestem zainteresowany pewną działką) powody czemu chce go znać (Plan)?

    --
    ptx

  • 2. Data: 2006-05-28 10:31:57
    Temat: Re: Wgląd do Planu Zagospodarowania Terenu
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    ptx napisał(a):

> [...]
    > a jestem zainteresowany pewną działką) powody czemu chce go znać (Plan)?

    Raczej nic nie musisz ujawniać.
    Ja w swojej gminie parę razy byłem w wydziale... i poprosiłem o
    pokazanie planów.
    Nikt o nic nie pytał.
    Nawet jeden z urzędników, któremu nie bardzo chciało ruszyć się z
    krzesła zapytał czy potrafię sobie odnaleźć mapę sam (wskazując na
    szafkę z mapami).

    --
    M.
    GG 1119311

  • 3. Data: 2006-05-29 09:19:05
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <e5btpu$inv$1@inews.gazeta.pl>, "ptx" <p...@j...pl>
    wrote:

> [...]
    > a jestem zainteresowany pewną działką) powody czemu chce go znać (Plan)?

    Plany zagospodarowania są jawne, więc za uzasadnienie wystarczy chęć
    obejrzenia. Procedura udostępniania może się różnić w zależności od
    urzędu, ale nie sądzę, żeby ktoś wpadł na pomysł zbierania wniosków. Co
    innego wypis czy wyrys.

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.