  • 1. Data: 2002-06-15 22:40:54
    Temat: mozna zdjac krate?
    Od: "Adam Polak" <polak(nospam)@post.pl>

    Hej

    Mam takie pytanie - posiadam samochod zarejestrowany jako ciezarowy, czyli
    jego wnetrze zdobi piekna i gustowna krata:) Czy orientuje sie ktos jak z
    punktu widzenia prawa wyglada zdjecie jej "na chwile" ? Dokladnie chodzi mi
    o to, zeby moc wozic sobie rowerek bez zdejmowania kol i wogole bez
    rozkrecania go. Z krata nie wejdzie, bez kraty - na luzie.

    Z tego co wiem, to za jezdzenie bez kraty grozi nawet zwrot vatu + kara od
    US :( ?

    --
    [ Adam Polak]
    [ http://moja-dolina.home.pl ]

  • 2. Data: 2002-06-16 11:03:25
    Temat: Re: mozna zdjac krate?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    Adam Polak wrote:

    > Z tego co wiem, to za jezdzenie bez kraty grozi nawet zwrot vatu + kara od
    > US :( ?

    Te przepisy to straszny burdel... wiadomo...
    Wszystko zalezy od tego jak sobie urzedas/policjant czy ktokolwiek je
    interpretuje.

    Z jednej strony samochod ze zlozonymi siedzeniami, a jeszcze obladowany
    "dobrem wszelakim" wyglada bardziej ciezarowo od niejendego z kratka, do
    czego powinno sie udac przekonac policjanta.

    Z drugiej strony w ciezarowym przestrzen ladunkowa musi byc oddzielona
    sztywna przegroda od kabiny pasazerskiej, co nie bedzie juz spelnione.