  • 1. Data: 2002-06-15 21:17:54
    Temat: kanc. Jachnicki, było: Prawo autorskie...
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    Ponieważ dostałem pytanie na priv wydłubałem z zapasów
    (tj. bookmarków) adres kancelarii o której pisałem (walczącej
    dość skutecznie m.in. z sądem, który po kolei nakazywał
    ograniczanie dostępu do informacji o dłużniku, oskarżanym
    o bycie nierzetelnym).
    Napisałem że "sąd się poddał" - właśnie widzę że nieprawda :)

    http://www.jachnicki.com.pl/index.php?ver=1&p=1&em=8

    Czcicielom "ochrony danych" chciałbym zwrócić uwagę, że na dole
    przypadkiem i niechcący napisano kogo usunięto z listy...
    -:)
    (zaznaczam: nie wnikam w kwestie winy i kary, ale *podania
    danych* kto jest/był "zamieszany" !).

    Opis (kiedyś obszerniejszy) jak to są kolejno zabraniał:
    - informacji
    - linku
    - adresu
    jest skompresowany, ale jest.