  • 1. Data: 2008-05-29 12:44:59
    Temat: mowa końcowa Czy sąd powinien poinformować o zaplanowaniu takiej czynności?
    Od: AmtoPm <a...@g...com>

    Czy sąd powinien poinformować kiedy bedzie mowa końcowa, czy mowa
    końcowa może być po zakończeniu innych czynności (np przesłuchaniu
    swiadka) i z marszu pozostają mowy końcowe?

    moim zdaniem do mowy końcowej strony (zwłaszcza oskarżony) powinny
    mieć jakiś czas na przygotowanie po zakończeniu innych czynności, a
    nawet jeśli mowa końcowa miałaby być bezpośrednio po innej czynności
    to także oskarżony powinien o tym zostac poinformowany na
    wczesniejszej rozprawie.

    Co innego przypuszczenie że tak powinno być a co innego przepisy(?)

  • 2. Data: 2008-05-29 12:48:37
    Od: kam <...@...pl>

    AmtoPm pisze:
    > Czy sąd powinien poinformować kiedy bedzie mowa końcowa,

    nie

    > moim zdaniem do mowy końcowej strony (zwłaszcza oskarżony) powinny
    > mieć jakiś czas na przygotowanie po zakończeniu innych czynności,

    zawsze może wnieść o zarządzenie przerwy celem przygotowania się
    są też inne sposoby żeby uzyskać taki czas...

    > nawet jeśli mowa końcowa miałaby być bezpośrednio po innej czynności
    > to także oskarżony powinien o tym zostac poinformowany na
    > wczesniejszej rozprawie.

    a sam nie wie jakie jeszcze czynności są planowane?

    KG

  • 3. Data: 2008-05-29 13:04:51
    Od: AmtoPm <a...@g...com>

    On 29 Maj, 14:48, kam <k...@...pl> wrote:

    > nie

    > zawsze może wnieść o zarządzenie przerwy celem przygotowania się
    > są też inne sposoby żeby uzyskać taki czas...

    właśnie o taką rzecz chodzi, tylko pytanie ile sąd może wyznaczyć
    czasu na przerwę? godzinę czy wyznaczy nowy termin najwcześniej za
    kilka dni?

  • 4. Data: 2008-05-31 08:02:54
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    AmtoPm pisze:
    > właśnie o taką rzecz chodzi, tylko pytanie ile sąd może wyznaczyć
    > czasu na przerwę? godzinę czy wyznaczy nowy termin najwcześniej za
    > kilka dni?

    złóż wniosek to zobaczysz

    KG

  • 5. Data: 2008-05-31 08:22:39
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam pisze:

    > złóż wniosek to zobaczysz

    Że żadnej przerwy nie będzie ... :)

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 6. Data: 2008-05-31 08:24:09
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    AmtoPm pisze:

    > moim zdaniem do mowy końcowej strony (zwłaszcza oskarżony) powinny
    > mieć jakiś czas na przygotowanie po zakończeniu innych czynności

    Dlaczego?
    A i po co? Przecież mowy końcowe nie mają większego znaczenia. Liczą się
    dowody, a nie to co strona powie.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 7. Data: 2008-05-31 11:36:05
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Johnson pisze:
    > Liczą się
    > dowody, a nie to co strona powie.

    Liczą się dowody? Przy całkowitej swobodzie ich dopuszczenia i oceny?
    Może zaznaczaj takie posty jako dowcipy, bo jeszcze niektórzy uwierzą.

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.

  • 8. Data: 2008-05-31 11:47:58
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Rzecznik Prokurwatury Krajowej pisze:

    > Liczą się dowody? Przy całkowitej swobodzie ich dopuszczenia i oceny?

    Swoboda oceny dowodów nie znaczy to co myślisz ... A i ze swobodą
    dopuszczania też bym dyskutował. Ale z tobą szkoda prądu :)

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 9. Data: 2008-05-31 12:05:27
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Johnson pisze:
    > Swoboda oceny dowodów nie znaczy to co myślisz ... A i ze swobodą
    > dopuszczania też bym dyskutował. Ale z tobą szkoda prądu :)

    Jasne, sędziuniu. Żeby nie przypomnieć tylko opiniowania spraw
    związanych z rachunkowością przez biegłą... krawcową, bo to tylko
    wierzchołek.

    Jeśli sędzia jest kretynem lub chce uznać tylko swoją wizję to to zrobi.
    Nadzieja wtedy wyłącznie w ii instancji, która może nie przedstawiać
    wiele wyższego poziomu.

    Samemu przytaczałem sprawę gdy kilkudziesięciu świadków obrony zbiorowo
    zostało uznanych za niewiarygodnych.

  • 10. Data: 2008-05-31 12:19:17
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Rzecznik Prokurwatury Krajowej pisze:

    > Samemu przytaczałem sprawę gdy kilkudziesięciu świadków obrony zbiorowo
    > zostało uznanych za niewiarygodnych.

    A dlaczego 100 kłamczuchów ma być bardziej wiarygodnych niż jedne prawdę
    mówiący. Nie liczy sie ilość ...

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."