  • 61. Data: 2009-12-24 11:25:08
    Temat: Re: monitoring osiedla
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Thu, 24 Dec 2009 00:49:30 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Masz na myśli satelitę czy odbiornik, drogi ignorancie?

    Drogi ignorancie - na temat geodezji nie masz nawe 1% mojej wiedzy.
    To jak instalujemy odbiornik?

    > Primo: nie odróżniasz obserwacji miejsca od obserwacji osoby.

    Przy odpowiednim zageszczeniu kamer niczym sie to nie rozni

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 62. Data: 2009-12-24 16:48:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mvoicem pisze:

    > Ale sporządzi go dla tego konkretnego Krzyżaka. Mając pełny zapis z
    > monitoringu może sporządzić plan "hurtem" dla wszystkich mieszkańców a
    > potem wytypować interesujące ofiary.

    Spróbuj się przez chwilę logicznie zastanowić, ile roboczogodzin by to
    wymagało...

  • 63. Data: 2009-12-24 16:50:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > Drogi ignorancie - na temat geodezji nie masz nawe 1% mojej wiedzy.
    > To jak instalujemy odbiornik?

    Nie ma potrzeby - mam go ze sobą cały czas :)

    > Przy odpowiednim zageszczeniu kamer niczym sie to nie rozni

    Tylko jeśli masz nieograniczony personel i nieograniczoną ilość czasu.

  • 64. Data: 2009-12-24 21:37:22
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Thu, 24 Dec 2009 02:12:38 +0100, mvoicem napisał(a):

    > Ale sporządzi go dla tego konkretnego Krzyżaka. Mając pełny zapis z
    > monitoringu może sporządzić plan "hurtem" dla wszystkich mieszkańców a
    > potem wytypować interesujące ofiary.

    W ogole jest zdecydowana roznica miedzy obserwacja a rejestracja. W danym
    miejscu widzi delikwenta okreslona liczba osob. I tyle. W przypadku
    rejestracji - bez ograniczen.
    To na co sobie moge pozwolic w danym towarzystwie, w innym sobie nie
    pozwalam.
    Myslalem, ze dla przecietnie inteligentnego czlowieka takie sprawy sa
    oczywiste...

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 65. Data: 2009-12-24 22:30:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

> [...]
    > rejestracji - bez ograniczen.
    > To na co sobie moge pozwolic w danym towarzystwie, w innym sobie nie

    OK, to opowiedz nam, na co sobie pozwalasz w towarzystwie w postaci
    całego osiedla mieszkaniowego na jakiś tysiąc mieszkańców, na co sobie
    nie pozwolisz w towarzystwie w postaci np. całego miasta ;)