  • 21. Data: 2003-08-08 20:34:46
    Temat: Re: molestowanie ? (nieletnia) - pilne
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Tez bylem dzieckiem i mialem dobrych rodzicow, ale istotna roznica miedzy
    > tym co kiedys, to taka ze dzisiejsze czasy to zupelny upadek moralny i
    braki
    > jakichkolwiek wartosci, procz szpanu, seksizmu, i calego szeregu zepsucia
    > ktore tendencyjnie staje sie celem w zyciu nastolatka. z pewnych zeczy sie
    > wyrasta a na niektore zmiany bywa za pozno.

    I do tego ta szatanska muzyka rockowa co nie? Zdecydowanie tez uwazam, ze
    corka powinna wystrzegac sie kolegow/kolezanek, zamiast do dyskotek chadzac
    na kolka rozancowe i cale dnie spedzac na nauce i modlitwie.
    Smieszne...

    pdr
    Olo

  • 22. Data: 2003-08-08 20:47:19
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik news napisał:
    > po pierwsze - nie do ciebie byl adresowana czesc postu

    To publiczna grupa, piszesz do wszystkich.

    > po drugie nie bede z toba polemizowal

    Jak chcesz.

    > No jasne, wiek 13 lat jak najbardziej sie nadaje do praktycznych doswiadczen
    > w sferze intymnej ze starszymi chlopcami.

    Widać, że NIE wiesz co się dzieje w szkołach, a szczególnie na wyjazdach,
    skoro tak mówisz.
    Przesiadywanie w łóżkach chłopców - i odwrotnie - to już 8 latki plus
    pierwsze buziaki. Zabawy w butelkę - na rozbieranie i buziaki - 9 latki.
    10 latki - pierwsze zauroczenia i miłości.

    Zadaj sobie pytanie kiedy Twoja córka miała pierwszy okres, a będziesz
    wiedział, że 13 lat to już jak najbardziej ten wiek.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza

  • 23. Data: 2003-08-08 20:53:26
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl>

    Użytkownik "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Tez bylem dzieckiem i mialem dobrych rodzicow, ale istotna roznica miedzy
    > tym co kiedys, to taka ze dzisiejsze czasy to zupelny upadek moralny i
    braki
    > jakichkolwiek wartosci,

    Od tego są rodzice aby przekazac dzieciom pewne wartosci. Spałes przez
    ostatnie 13 lat?

    > a w ogole to dla tego typu rozmow to NTG

    No to może Cię zainteresuje ze z prawnego punktu widzenia
    1. nie ma o co się przyczepic do amanta Twojej córki. Po pierwsze - sam jest
    niepełnoletni, po drugie - chcialabym widzieć sąd, który da wyrok 17 latkowi
    za to ze pisał do swojej sympatii "jesteś taka wspaniała" i "kocham
    cię".Gdzie Ty tam dopatrzyłes sie podtekstów erotycznych?

    2. czytając prywatną korespondencje własnej córki, jak mniemam bez jej
    zgody, sam popełniasz przestępstwo.

    Jakieś pytania więcej?:-)

    Ze swojej strony radziłabym:
    1. porozmawiac z córką na "te" tematy. I wierz mi, nie jest za wczesnie -
    zwłaszcza jesli nie chcesz aby Twoja córka pisała potem listy do Bravo w
    stylu "pocałowalam mojego chłopaka w usta. Czy jestem w ciaży?"
    2. porozmawiać z amantem - może nie taki diabeł straszny jak go malują?
    Zaproponuj córce aby go zaprosiła np na wspólny wypad na ognisko czy
    gdziekolwiek. Moze demonizujesz.
    3. Jesli potem uznasz ze nie demonizujesz to proponuję porozmawiac z
    chlopakiem jak męzczyzna z męzczyzną "sluchaj, uwazam, że moja córka jest
    jeszcze za młoda, możecie byc przyjaciólmi ale.....". Następnym krokiem
    będzie rozmowa z jego rodzicami.

    Generalnie pamiętaj ze tzw "puppy love" bywa nieprzewidywalna, a dorastające
    panienki bywają egzaltowane i zdolne do romantycznych porywów serca. Jesli
    będziesz zabranial to prawdopodobnie i tak się będą spotykać tylko już bez
    Twojej wiedzy -a wtedy rzeczywiscie możesz obudzić się z ręką w nocniku

    HaNkA

  • 24. Data: 2003-08-08 21:17:08
    Od: "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl>

    "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl> wrote in message
    > Od tego są rodzice aby przekazac dzieciom pewne wartosci. Spałes przez
    > ostatnie 13 lat?

    A gdzie napisalem, ze corka nie reprezentuje wartosci ktore masz na mysli ?
    Pisze tylko ze byc moze bede mial problem gdy facet nie bedzie sie chcial
    odczepic. To nie corka sie w nim zaduzyla lecz on w niej a list sama mi w
    koncu pokazala.

    > cię".Gdzie Ty tam dopatrzyłes sie podtekstów erotycznych?

    No tylko mi nie mow ze jak sie dalej posunie to nie bedzie to molestowanie z
    podtekstami erotycznymi ?
    Poza tym podejscie 17 latka do spraw intymnych jest na zupelnie innym
    poziomie niz 13-latki ktora moze przez namowy po prostu ulec amantowi.
    Zreszta to "WY SAME" twierdzicie ze facetom chodzi tylko o jedno.

    > 2. czytając prywatną korespondencje własnej córki, jak mniemam bez jej
    > zgody, sam popełniasz przestępstwo.

    chcialbym widziec sad, ktory oskarzy rodzica o naruszanie korespondencji
    wlasnego 13 letniego dziecka, w trosce o jego bezpieczenstwo

    > stylu "pocałowalam mojego chłopaka w usta. Czy jestem w ciaży?"

    To moze poczytaj listy w stylu "mam 12 lat powiedzial ze mnie kocha a ja mu
    zaufalam, teraz jestem w czwartym miesiacu ciazy, boje sie przyznac mamie"

    Ech... jalowa dyskusja

    --
    020 9434 - NIEZALEZNY dostep dialup w Warszawie
    Uzytkownik/haslo: ppp/ppp

  • 25. Data: 2003-08-08 21:25:17
    Od: "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl>

    He He, sam sie na rockowej muzyce wychowalem, zaledwie 34 lata temu
    Moze dla tego patrze na te sprawy z innego punktu widzenia, bo sam nie bylem
    swiety - dla tego tym bardziej chce przestrzec i uchronic dziecko przed
    pochopnymi lub lednymi decyzjami i poczynaniami, ale widac ze madrzejsi
    ktorzy stoja z boku "wiedza lepiej", lub im sie tylko wydaje.

    --
    Serwery wirtualne - http://www.komrel.net - fachowa samoobsluga!

  • 26. Data: 2003-08-08 21:33:18
    Od: "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:bh1281$ff6$1@news.onet.pl...
    > Widać, że NIE wiesz co się dzieje w szkołach, a szczególnie na wyjazdach,

    To ze cos takiego dzieje sie w szkolach nie jest powodem zeby temu
    przyklasnac lecz raczej zeby przeciwdzialac - poczytaj kilka opracowan
    profesjonalnych psychologow na ten temat to moze na przyszlosc bedziesz mial
    pelniejszy obraz konsekwenji

> [...]
    > Zadaj sobie pytanie kiedy Twoja córka miała pierwszy okres, a będziesz
    > wiedział, że 13 lat to już jak najbardziej ten wiek.

    A ja uwazam, ze to nie jest jeszcze ten wiek i mam prawo wychowywac dziecko
    tak jak ja uwazam za stosowne, a nie pod komende mody, tendencji, czy
    wspanialej lektury typu bravo, popkorn i innych.

    --
    Wyslano przez news.atcom.net.pl
    ATCOM S.A. http://www.atcom.pl/

  • 27. Data: 2003-08-08 22:21:43
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl>

    > A gdzie napisalem, ze corka nie reprezentuje wartosci ktore masz na mysli
    ?

    Gdyby reprezentowała to chyba ufałbyś jej choć troszkę.

    > Pisze tylko ze byc moze bede mial problem gdy facet nie bedzie sie chcial
    > odczepic.

    Być może? To może poczekaj aż coś takiego się zdarzy a nie zakładaj że BYC
    MOZE tak sie stanie.

    >To nie corka sie w nim zaduzyla lecz on w niej a list sama mi w
    > koncu pokazala.

    W końcu? Nie brzmi to dobrze.

    > No tylko mi nie mow ze jak sie dalej posunie to nie bedzie to molestowanie
    > podtekstami erotycznymi ?

    A skąd wiesz, że się w ogóle posunie? I skąd wiesz w jakim kierunku?

    > Zreszta to "WY SAME" twierdzicie ze facetom chodzi tylko o jedno.

    A Ty jako mężczyzna jakoś ochoczo sie z tym zgadzasz, zakladajac ze 17 latek
    o niczym innym nie marzy ale o tym by zaliczyć Twoją cóke. Nigdy nie
    chodziłes z dziewczyną po prostu do parku, do kina, na lody? Każdą chciałes
    tylko zaliczyc? Podobno sądzi się innych wg siebie.

    > chcialbym widziec sad, ktory oskarzy rodzica o naruszanie korespondencji
    > wlasnego 13 letniego dziecka, w trosce o jego bezpieczenstwo

    A uważasz, że dziecko nie ma praw? Że jest przedmiotem? Wierz mi, gdybyś ją
    dla "jej bezpieczeństwa" przykuł do kaloryfera to odpowiadałbyś za znęcanie
    się, ograniczenie wolności i Bóg wie co jeszcze w zaleznosci od
    okolicznosci. To, że jest ona Twoją córką nie czyni jej Twoją własnością.

    > To moze poczytaj listy w stylu "mam 12 lat powiedzial ze mnie kocha a ja
    mu
    > zaufalam, teraz jestem w czwartym miesiacu ciazy, boje sie przyznac
    mamie"

    "Boję się powiedzieć mamie". To też świadczy o zaburzonych relacjach
    rodzic-dziecko. Poza tym gdyby owa mama porozmawiała z córką o miłosci, o
    seksie, o odpowiedzialnosci to może by tego listu nie było?

    > Ech... jalowa dyskusja

    I tu się z Tobą zgadzam. Jesteś odporny na argumenty. Po prostu - wiesz
    swoje i wiesz najlepiej:-))

    HaNkA

  • 28. Data: 2003-08-08 22:41:09
    Od: diodka <d...@U...pl>

    a z innej beczki
    czy czytanie listow dziecka nie jest moralnym i prawnym odpowiednikeim
    czytania pamietnika czy korespondencji ???
    przeciez kazdy ma prawo do prywatnosci czy sekretow. Jesli pisze Pan ze
    nie chce szpiegowac corki a jednoczesnie mowi Pan ze zna Pan tresc jej
    mailii... to juz corka jest szpiegowana

    poza tym nie wszyscy 17 latkowie sa zboczeni i mysla o sexie z
    malolatami...
    najczesciej to niestety dziewczyny rozbudzone hormonami ciagna do "tych"
    spraw a zwlaszcza za namowa bravo girls czy innyc temu podobnych...Z
    dzieckiem trzeba przede wszystkim porozmawiac a potem podsunac do
    czytania filipinke lub jestem :))

    poza tym trzeba pamietac ... ze nastolatki oprocz pomyslowosci w
    sprawach sexu sa tez mistrzami w kamuflarzu....mozna zabronic jej
    mailowania... a kto zapewni ze nie zalozy sobie konta o ktoryms z
    darmowych serwisow... poczte bedzie sprawdzac i czytac u kolezanki lub w
    szkole... i guzik tatus bedzie wiedzial o dziecku... a tak jest szansa
    na poznanie dziecka i jego sympatii

    co do prawnych pdstaw o ile sie orientuje to samo wysylanie liscikow
    jest dozwolone... nie pisze chlopak tam zboczonych rzeczy... nie robi
    niedwuznachych propozycji.... po prostu pisze ze ja kocha... heh ...
    swiat wariuje ;(

    d.

  • 29. Data: 2003-08-08 22:48:09
    Od: "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl>

    > Gdyby reprezentowała to chyba ufałbyś jej choć troszkę.

    Ufam jej i ma duza (moze zbyt duza) swobode, ale jak tez pisalem zaufanie to
    jest (i powinno byc) ograniczone, i akurat w tym konkretnym przypadku sie
    sprawdzilo.

    > W końcu? Nie brzmi to dobrze.

    Owszem nie brzmi totez atmosfera wyjasniania sprawy nie byla wesola ani
    zabawna

> [...]
    chciałes
    > tylko zaliczyc? Podobno sądzi się innych wg siebie.

    Posluchaj, poped seksualny 17 latka jest na tyle skuteczny ze jak skonczy 18
    lat to bedac z 14,5 letnia dziewczyna (co absolutnie wykluczam) moze sie
    narazic na sprawe karna. Taka jest kolej rzeczy.
    Chodzilem z dziewczynami, ale gdybym majac lat 17 uganial sie za 13 latka to
    nie dosc ze zostalbym wysmiany przez znajomych to jeszcze posadzony o
    zboczenie.

    > A uważasz, że dziecko nie ma praw? Że jest przedmiotem? Wierz mi, gdybyś

    Jak najbardziej ma prawa ale ale nie do wszystkie go co jest ostatnio "na
    topie" i na pewno nie w tym wieku

    > "Boję się powiedzieć mamie". To też świadczy o zaburzonych relacjach
    > rodzic-dziecko. Poza tym gdyby owa mama porozmawiała z córką o miłosci, o
    > seksie, o odpowiedzialnosci to może by tego listu nie było?

    Stan psychiczny jakim jest zakochanie najczesciej stoi w sprzecznosci z
    racjonalnym i odpowiedzialnym postepowaniem - juz pokolenia o tym wiedza.

    > I tu się z Tobą zgadzam. Jesteś odporny na argumenty. Po prostu - wiesz
    > swoje i wiesz najlepiej:-))

    To fakt, wiem swoje tak jak pozostali co wypowiedzieli sie w tym watku.

  • 30. Data: 2003-08-08 23:29:03
    Od: "Master" <p...@W...pl>

> [...]
    > Twojej wiedzy -a wtedy rzeczywiscie możesz obudzić się z ręką w nocniku

    (OT) Hmmmm.... czytając powyższe słowa przypomina mi sie pewien ciekawy
    rozdział w zyciu :)

    W całej rozciągłości zgadzam się z Przedmówczynią.
    Ze swej skromnje strony dodam, iż molestowania w tej formie w statystykach
    jest zaledwie ułamkiem procenta.
    Zdecydowanie najgroźniejszym jest molestowanie dzieci przez własnych rodziców,
    a to pod pretekstem przytulenia się, umycia pleców, mierzenia nowego stroju
    kapielowego i wiele wiele innych, w tym molestowanie psychiczne czyli czytanie
    np: listów dziecka, nietolerancja jego uczuć, potrzeb i marzeń.

    W dziecku trzeba najpierw zobaczyć druga osobę, człowieka, a dopiero później
    dziecko :)

    MASTER