    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: moja dziewczyna chce sie zapisac do patrii
    Date: Thu, 20 Feb 2003 06:10:30 +0100

    Użytkownik Idealny Kandydat <h...@h...jajaj> w wiadomooci do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@h...jajaj...
    .
    > Mniejsza z tym, chce sie zapisac gdyz chce sie rozwinac, poznac nowe
    > horyzonty i swiatopoglad innych ludzi.

    to niech sie rozwija :-)

    W to wszystko jej wierze, che sie
    > zapisac nie z powodu checi rzadzenia.

    pewny jestes tego?

    Tylko pytanie czy jest sens robic
    > cos takiego w jakiejs mlodziezowce partii

    no to ona juz powinna sobie na to pytanie odpowiedziec skoro jest taka
    inteligenta..

    Dziewczyna
    > jest mloda, bo ledwo co studia zaczela. Wyznaje zasady typu: nie wolno
    > dawac lapowek, wszytsko musi byc uczciwie i sprawiedliwie itp.

    to sie tylko cieszyc :-)

    A wydaje
    > mi sie, ze patria chyba nie za bardzo nalezy do tych miejsc - silne
    > lokcie, znajomosci itd.

    malo bywasz nie ? dlatego sie tylko wydaje nie?

    Ciezko jest jej powiedziec, zeby tego nie
    > robila, bo nie chce zeby sie ograniczala

    a niby dlaczego masz mówic,ze ma tego nie robic ? moze lepiej wypowiedziec
    swoje zdanie na ten temat w jej obecnosci i podjac dyskusje skoro tak malo
    bywasz w inteligentym towarzystwie hm ?

    - sam czasem cieprie z powodu
    > niemoznosci kontaktu z ludzmi inteligentniejszymi i pogadania o czyms
    > interesuajcym.

    hm ale okazja ...

    Ja zachwouje sie bardzo apolitycznie i w ogole srednio
    > mnie pociagaja takie zaklusy jak partia. Co wy o tym sadzicie?

    naucz sie sluchac dziewczyny a i Twoje tematy beda wysluchiwane choc moze
    nudne ...

    Sandra